3v. tytön vaatteista mielipiteitä?
Pukisitteko /ostaisitko 3v. tytölle Lassietecin sinisen vk-haalarin? Tyttö on syksyllä menossa hoitoon, mahtaisko olla siellä liian poikamaisesti puettu? Minusta olisi vain harmi laittaa kiertoon hyväkuntoista haalaria, kun pystyisin mahdollisesti sen pikku veljellä käyttämään myöhemmin. Harmittaa ettei valmistajat tee noita " unisex" malleja enempää vaan tekevät selvästi tyttö/poika värisiä haalareita :/. Tytölle on jo tyttömäiset 110cm haalarit odottamassa, muttei sovi vielä tänä vuonna.
Kommentit (5)
haalareita, vaan näen paljon vaivaa sen eteen, että löydän vähän neutraalimman värisiä haalareita pienemmiltä merkeiltä. Kuvittelen näin säästäväni ne myös mahdollisille tuleville muille lapsille... Mutta tuosta sinisestä, 3-vuotias osaa jo sanoa itsekin mielipiteensä eli kysy vaikka vaivihkaa häneltäkin. Ei ne muut lapset siihen varmaan huomiota kiinnitä, mutta jotkut tytöt on itse tosi tarkkoja väreistä jo pienestä pitäen!
Tytöllehän voi ostaa " tyttöpipon" ja " tyttöhanskat" , niin ei varmasti pojaksi mene. Minä puen pojilleni punaisia paitoja ja takkeja, asusteet sitten poikamaisiksi. Ei ole yksikään tytöiksi luullut...
On tosi hanakala löytää neutraaleja värejä.
Meillä 3 v tyttö ei halua poikavaatteita.
Tarkoituksena olikin aluksi ostaa tuolta lassielta sellainen vaaleanvihreä/ harmaa vk-puku, mutta olikin kuulemma Lassien sivuilla virhe ja kyseinen tuote ei ole tulossa lainkaan myyntiin. Tytöllemme sopii vallan mainiosti sininen ja on kuulunut hänen lempiväreihinsä, minusta vain tuo lassien haalari on niin poikamainen. Tuossa haalarissa minua lähinnä kiinnostaa tuo kestävyys ja vuoden puhki menemättömyys takuu. Remun sininen haalari on myös kaunis, mutta 89e hintaisena liian kallis hoitovp. rahoilla ostettavaksi. Pitänee kysäistä tytöltä, että kelpaako tuo lassien sininen :)
kaverin pojalta saan 110cm Remun ja sinisen siis, ihanan näköinen mun tytöllä ainakin, jopa nätimmin käy kuin tuo oma tyttöremunsa, ensi syksynä saa sen ja silloin ikää on 4,5v,
ja hänellä on myös sini-beige reimatecin vk-haalari, kirppislöytö, ei yhtään näytä pojalta siinäkään, viime syksynä käytti ja nyt tänä keväänä käyttää taas,
hanskat ja pipo on tyttöväreissä ja naama ja hiukset on selvästi tytön ;)