Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihaninta elää ilman ehkäisyä =)

Vierailija
03.04.2008 |

Seksihalut normaalit, ei hormoneista johtuvia mielialanvaihteluita, tiputteluvuotoja ym. ongelmia. Toisaalta en tarkkaile mitään oviksiakaan, vaan rakastellaan miehen kans silloin kun haluttaa =)

Lapsia on vaan tullut niin tiheään (nyt 3. alle kolmessa vuodessa), että varmaan kohta pakko ottaa joku ehkäisy käyttöön =(

Mikähän olisi mieluiten imettävälle sopiva ja mahdollisimman vähän sivuvaikutuksia aiheuttava ehkäisykeino? Sterilisaatio ei kuitenkaan tule kyseeseen vielä aikoihin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihana kun kroppa toimii luonnollisesti! meillä on tosin kondomiehkäisy ja varmat päivät käytössä, ehkä sopisi teillekin ? harrastetaan seksiä vain kun ovis ei ole tapahtumassa ja aina kondomin kanssa, luulen että aika riskitön vaihtoehto.

Vierailija
2/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainio keksintö. Sen lisänä käytetään keskeytettyä yhdyntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

harrastetaan seksiä vain kun ovis ei ole tapahtumassa j.

t. sivullinen

Vierailija
4/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vain aika kallis =(

-ap

Vierailija
5/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei anneta pillereitä, eikä muutakaan hormoniehkäisyä. Kierukka olisi ainoa vaihtoehto, mutta ajatus siitä ällöttää mua niin kamalasti, etten sitä suostu ottamaan...

Vierailija
6/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä kierukassa niin ällöttää?

-ap

Vierailija
7/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle tietty ei paras vaihtoehto, mutta minä en suostu ottamaan ' ' turhia' ' hormoneja.

Vierailija
8/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia jo viisi.=D

Tykätään kyl molemmat ihan mielettömästi lapsista!

Vierailija
9/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen kireys poissa, ei särje päätä, pikkuasioista ei tule mega raivoja, seksiä tekee mieli ihan oma-aloitteisestikin jne. Kun ajattelee, että moni teinistä asti syö pillereitä, niin ei siinä edes välttämättä tajua, miten paljon ne voi mielialaan vaikkuttaa, ennenkun lopettaa käytön.

Vierailija
10/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kaksi vuotta ilman pillereitä, ja on ihan huippua kun kone toimii " omillaan" . Menkatkin ovat ihmeekseni olleet säännölliset, eivät olleet sitä ollenkaan ennen pillerikautta. Ja halut on palanneet! Siis ei riitä mikään;) Ovislimat taas kehissä jne. Verenpainekin palautui normaalisti ja päänsäryt loppuivat.

Vierailija
11/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä en voi ottaa insuliinipumppuakaan (mulla on 1tyypin diabetes), vaikka se olisikin kätevämpi, kuin monipistoshoito!

6