Ihaninta elää ilman ehkäisyä =)
Seksihalut normaalit, ei hormoneista johtuvia mielialanvaihteluita, tiputteluvuotoja ym. ongelmia. Toisaalta en tarkkaile mitään oviksiakaan, vaan rakastellaan miehen kans silloin kun haluttaa =)
Lapsia on vaan tullut niin tiheään (nyt 3. alle kolmessa vuodessa), että varmaan kohta pakko ottaa joku ehkäisy käyttöön =(
Mikähän olisi mieluiten imettävälle sopiva ja mahdollisimman vähän sivuvaikutuksia aiheuttava ehkäisykeino? Sterilisaatio ei kuitenkaan tule kyseeseen vielä aikoihin.
Kommentit (11)
Mainio keksintö. Sen lisänä käytetään keskeytettyä yhdyntää.
Vierailija:
harrastetaan seksiä vain kun ovis ei ole tapahtumassa j.
t. sivullinen
Taitaa olla vain aika kallis =(
-ap
Mulle ei anneta pillereitä, eikä muutakaan hormoniehkäisyä. Kierukka olisi ainoa vaihtoehto, mutta ajatus siitä ällöttää mua niin kamalasti, etten sitä suostu ottamaan...
Mikä siinä kierukassa niin ällöttää?
-ap
Miehelle tietty ei paras vaihtoehto, mutta minä en suostu ottamaan ' ' turhia' ' hormoneja.
lapsia jo viisi.=D
Tykätään kyl molemmat ihan mielettömästi lapsista!
Yleinen kireys poissa, ei särje päätä, pikkuasioista ei tule mega raivoja, seksiä tekee mieli ihan oma-aloitteisestikin jne. Kun ajattelee, että moni teinistä asti syö pillereitä, niin ei siinä edes välttämättä tajua, miten paljon ne voi mielialaan vaikkuttaa, ennenkun lopettaa käytön.
nyt kaksi vuotta ilman pillereitä, ja on ihan huippua kun kone toimii " omillaan" . Menkatkin ovat ihmeekseni olleet säännölliset, eivät olleet sitä ollenkaan ennen pillerikautta. Ja halut on palanneet! Siis ei riitä mikään;) Ovislimat taas kehissä jne. Verenpainekin palautui normaalisti ja päänsäryt loppuivat.
Tästä syystä en voi ottaa insuliinipumppuakaan (mulla on 1tyypin diabetes), vaikka se olisikin kätevämpi, kuin monipistoshoito!
6
ja ihana kun kroppa toimii luonnollisesti! meillä on tosin kondomiehkäisy ja varmat päivät käytössä, ehkä sopisi teillekin ? harrastetaan seksiä vain kun ovis ei ole tapahtumassa ja aina kondomin kanssa, luulen että aika riskitön vaihtoehto.