Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä rehellisen pinkki hattu?

02.04.2008 |

Olen kolunnut pääkaupunki seudulla kauppoja vaikka kuinka ja ei ole tullut pinkkiä hattua vastaan :( Saa olla joukossa vähän muutakin väriä, mutta siis pinkkiä kevät hattua etsin..puuvilla jne...

Yleensä aina ollut, mut nyt kun tarvista niin ei..on olevinaan pinkkiä, mut sit taipuu johonkin muuhun sävyyn jne..

Olisi täydellinen piste i:n-päälle asuun: ticket omenanvihreä tyttöjen takki ja pinkit ticketin housut ja siihen saman sävyinen pinkki hattu, hih. Muita hattuja jo kasa, mut tuollainen vielä puuttuu.

Vinkkaa kiltti jos tiedät mistä saan :-) ...kaupasta, netistä...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Itse ostin tytölle Kivatin pinkki/vaaleanpunaraitaisen hatun ja sopii aivan upeasti Ticketin vihreän haalarin kanssa. Hanskoina meillä Lassietecin pinkit rukkaset ja on todella kaunis ja pirteä kokonaisuus. Suosittelen!

Tässä linkki hatun malliin, värinä vain pinkki ohuilla vaaleanpunaisilla raidoilla (ei ole kolmatta väriä kuin kuvan hatussa, eikä nauhoja).

http://www.kivat.fi/img/summer08/kesa_07.jpg

Vierailija
2/5 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.pikkustikkari.fi/valikausi.html

siellä on ihana kokonaan pinkki " vadelma helmi" pipo.

Ja vinkkinä kutomistaitoisille, että Novitalla on ihanaa hiukan kiiltävää puuvillalankaa (Tennesee (anttilassa 3,99 eur / kerä)) jossa todella herkullisia värejä. Meille tulossa ticketin kevätasujen kanssa itse kutomani pipot (pinkki, turkoosi ja lime) lisäksi tummanruskeaa koristeeksi.

Vierailija
4/5 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on pehmeämpää ja hiukan paksumpaa kuin Tennesee, 50 % puuvillaa ja 50 % akryylia. On myös Novitan lankaa ja samoja värejäkin löytyy.

Minä ostin samosta haalarin kanssa pidettävään pipoon ja tenneseetä kauppatakin kanssa pidettäväksi :-).

Vierailija
5/5 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ostin itse myös tuota tennesee pinkkiä...korallia,upeaa turkoosin vihreää yn.Lisukkeeksi vielä hohtavia kirjailulankoja.

Ajattelin sellaisia Kenzo tyylisiä kesäneuleita tytöille,

Hyvä...nyt sain vinkin,että pipoa myös.

KIITOS!