saako lääkärintodistuksen ihan vain " äidin fiilis-pohjalla" ?
olen aiemminkin kirjoitellut tänne, tytön erittäin pahasta ummetuksesta, ja nyt olen jättänyt kaiken maitoproteiinin pois ruokavaliosta, kuin myös tarhaan sain lapselle maidottoman ruokavalion " jo ennakkoon" , ilman lääkärin todistusta...
ja ei ole ummella, eikä haise kakka:)
no, huomenna siis tk-lääkäri, TAAS, mutta vain eri kuin viimeksi..
suostuukohan tohtori kirjoittamaan lääkärintodistuksen, jossa suositellaan lapselle maidotonta ruokavaliota, ilman tarkempia allergia-tutkimuksia?
verikoe on jo tehty, se on negatiivinen, mutta suolistoperäiset allergiathan ei näy siinä.
mitäs luulette, irtoaakohan todistus?
Kommentit (7)
no, yritän tuolla tk-tohtorilla, jos ei irtoa todistusta ja ymmärrystä:)) , niin haen sen sitten yksityiseltä.
rahalla saa.
tulen raportoimaan, kuinka huomenna kävi:)
-ap
jos vaiva noin ilmeinen ja helpottaa kun jätät maidon pois niin luulisi lääkärin antavan todistuksen, jos ei muuta niin väliaikaisen ainakin kunnes testi tulokset tulee
koska verikokeiden tulokset olivat negatiivisia sekä maidon,munan ja vehnän osalta, lääkäri totesi yksinkertaisesti lapseni kärsivän " kroonisesta ummetuksesta" ...
joka alkoi, 2viikkoisena korvikkeen tultua mukaan, ja loppui nyt 2,5vuotiaana, kun jätin kaikki maitotuotteet pois... niinpä niin. krooninen ummetushan se:)
-ap
jotta pystyn sillä takaamaan tarhassakin maidottoman ruokavalion jatkumisen.
-ap
me vain itse ilmoitettiin kielletyt aineet päiväkotiin
kyllä, saimme todistuksen, jolla maidoton ruokavalio taattu:)
lisäksi lähete lastenklinikalle maitoaltistukseen, ja joku hirchsp... tauti tutkimuksiin.
voisiko joku viisaampi kertoa tuon sanan, jonka tutkimuksiin siis mennään? :))
en muista sitä....
-ap