Tuleekohan meille ero tämän Kanervajutun takia? :(
Meillä on miehen kanssa niin erilainen kanta asiaan. Molemmat puolustaa omaa juttuaan ja kumpikaan ei tajua toista. Riitelemme oikein..
Miehen mielestä Kanerva ei ole tehnyt mitään pahaa.
Minun mielestä ex-ministeri taas on petturi/sika/ääliö-
Kommentit (9)
Ihan normi kaksimielisiä viestejä. Joidenkin mielestä hauskaa läppää tommonen... ei mua ainakaan tommonen häiritse yhtään sen enempää, kuin esimerkiksi Tony Halmeen toilailut, Matti Vanhasen kärjänöinnit sun muut.
Se elokuva ja miten exä sen tulkitsi sai mut näkemään, että en tajua hänen ajattelutavastaan mitään. Se oli omituinen sekoitus sovinismia ja konservatismia sekoitettuna minä-tiedän-kaiken asenteella...
Enpä ole sitä eroa katunut :)
Vierailija:
Meillä on miehen kanssa niin erilainen kanta asiaan. Molemmat puolustaa omaa juttuaan ja kumpikaan ei tajua toista. Riitelemme oikein..
Vierailija:
kun on aikaisemmin ollut uransa huipulla eduskunnan varapuhemiehenä ja jäänyt kiinni siitä, että käyttää asemaansa väärin ja vikittelee nuoria naisia ja ei tästä ole MITÄÄN oppinut, vaan tekee saman uudelleen, kun taas on päässyt politiikan huipulle. Silloin ministerillä on harkintakyvyssä vikaa. Ja sellainen käy niin suureksi riipaksi hallituspuolueelle, että ei siinä voi muuta ratkaisua olla kuin erottaminen.
Niissä viesteissä ei ole mitään pahaa tai rikollista sinällään ja minkäs sille mahtaa, että kansanedustaja saa käyttää rajattomasti virkapuhelimiaan, sekään ei ole laitonta. Mutta että ihminen tuossa asemassa ei opi virheistään, SE on huolestuttavaa.
Ei pitänyt moisia sekoja enää tulla.
Jotenkin säälittävä koko Kanerva, vanha mies. Eikö enää pili toimi, yleensähän se on niin että siitä puhe mistä puute, vai pihtaako se Kiikko ? Jos lie ei haluta?
Ahteet ja Kanervat. Eniten ihmetyttää, etteikö Elina-neitiä yhtään loukkaa ukkonsa seksistiset tekstarit jollekin hutsulle?
lähti ovet paukkuen :(
Luulen, että on itsekin viestaillut Johannalle ja pelkää milloin neiti julkaisee hänen viestinsä, vaikka onkin melkein tavallinen rivikansalainen...
Itkettää.
AP
y alkaa viritellä:)