Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljon teillä on söhkölasku?

Vierailija
31.03.2008 |

Meidän ihanassa omakotitalossa alkaa olla jo sen luokan summat että pitäis ruveta miettiin jotain vaihtoehtoa!

130 neljötä ja kahden kuukauden lasku oli 650¿.Talo lämpiää ainoastaan sähköllä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

300¿ kk

Vierailija
2/8 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidön söhkölöskö on kun sö kuuluu vuökrön hintöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mua on alkanut kyllästyttämään noin isot laskut ja olen alkanut sammuttamaan jatkuvasti sähköjä asunnosta. Säädin myös huonelämpötilaa pienemmälle. Lisäksi olen alkanut käyttämäåän eko-ohjelmia pesukoneissa ja koitan pestä pyykkiä harvemmin. Suihkussa koitan käydä nopeammin. Eli kaikessa koitan miettiä sähkönkulutusta.

Vierailija
4/8 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 200 m2 ja 220 e / kk. Vesikiertoinen lattialämmitys, jota voi lämmittää myös puulla (yritetään mahdollisuuksien mukaan)

Vierailija
5/8 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunotteko joka päivä. Vai onko teillä TOSI vanhat pakastimet ym. Tai huonelämpötila lähes 30. Muuten nimittäin jostain valuu lämpöä harakoille! Kannattaa tilata sellainen lämpömittaus mistä selviää vuotokohta. Korjaus maksaa äkkiä itsensä takaisin

Vierailija
6/8 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3kk:n

rivari 80 neliöö

Vierailija
7/8 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lämpiää sauna puulla. Ja lämmitetään jonkuverran leivinuuniakin.

Pyykkikone pyörii vähintään kerran päivässä.Samoin asianpesukone. Huonelämpötila on 20 astetta. Pakastin on 4vuotta vanha. Ja tämä talo 2vuotta. Nyt vasta kävi sähkömies asentaan termostaatit kohilleen,että katsotaan paljonko ens kuussa on lasku!

Vierailija
8/8 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä FattenFal

t. ap