Ettekö te naisparat tosiaan saa mennä miehenne puhelimelle?!
Tuli tuosta pettämisketjusta mieleen ja onhan niitä ollut täällä ennenkin. Nainen muka tekee KAMALAN synnin, kun tutkii miehen kännykän!
Meillä ainakin minä saan katsoa miehen kännykän koska huvittaa ja hän minun. Ei sillä, että vahdittaisi niitä, en edes lue koskaan hänen viestejään, mutta ei se nyt herrantähden KIELLETTYÄKÄÄN ole!
Jos ollaan yhdessä tosissaan, niin ei minusta ihan normaalia ole, että kännykkäkin on salainen, ihan hullua touhua.
Kommentit (29)
Luuletko, että yksikään mies, joka haluaa (?) pettää vaimoaan, jättää sen tekemättä, koska vaimo tutkii puhelimen?
Huhhuijjaa... tuohon mä en kyllä usko, vaikka luottamuksen puolesta tässäkin ketjussa huutelin.
Siellä te sädekehä pään päällä säihkyen mussutatte luottamuksesta ja kunniotuksesta miestä kohtaan ja samalla teette pettämisen hänelle lapsellisen helpoksi;D
Ei se viestien kyttääminen paljoa asiaa vaikeuta. Oletko koskaan poistanut viestejä puhelimesta? Tiesitkö, että se on aika helppoa?
Siellä te sädekehä pään päällä säihkyen mussutatte luottamuksesta ja kunniotuksesta miestä kohtaan ja samalla teette pettämisen hänelle lapsellisen helpoksi;D
Minä en mene miehen puhelimelle eikä mies minun. Kuten joku aikaisemmin jo mainitsi, puhelimessa voi olla sellaisia viestejä, jotka ei miehelle kuulu. Esim. ystävän elämäntilanteeseen liittyviä asioita ym. Kaikkea tuollaista ei todellakaan tarvitse kertoa miehelle.
puhelimet, sähköpostit, kirjeet, tiliotteet jne yksityisiä, eikä niitä toisilta urkita.
todellakin saisin tehdä niin jos haluaisin. Ja mieheni saisi tehdä saman minun puhelimelleni. Samoin postit avaan meillä minä, vaikka päällä lukisi mieheni nimi. Jos on jotain henkilökohtaista postia, siis joltain yksityishenkilöltä tai muuten tiedän jonkun postin olevan miehelleni tärkeä, niin jätän avaamatta, mutta edelleen se olisi meillä ihan sallittua avata ne postit. Ja tähän mennessä olen kyllä aina tiennyt mitä niissä posteissa on.
Vieläpä sähköpostitunnuksetkin tiedän miehelleni, mutta en käy hänen posteissaan, ellei ole pakko, siis ellen tarvitse jotain tietoa sieltä.
Summa summarum: meillä ei salailla asioita toisiltamme.
Vuosia sitten hän petti minua ja jäi kiinni, kun luin tekstarit. Olin kyllä jotain epäillytkin. Mutta ennen pettämistä minäkin luotin mieheeni...
Miksi sitä pitäisi vaikeuttaa? Ei se tee parisuhteesta välttämättä hyvää, että ei käy vieraissa. Tosi kiva parisuhde varmaan sellainen, että mies on uskollinen vain siksi, että pelkää jäävänsä kiinni, kun vaimo lukee tekstiviestit.