Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Höh, olen laihtunut 13 kg, eikä kukaan muu kuin mies oo huomannut

Vierailija
31.03.2008 |

Ok, vielä olis 10 kiloa pudotettavaa, mutta luulis nyt, että tollanen 13 kiloakin jossain näkyisi. Lähtökohtana oli 157/72. Harmittaa vaan, kun olen oikeesti ylpeä itsestäni. Mun mummokin totesi viikonloppuna, että olen lihonnut(!)

Tää on ainoa paikka, jossa voi hehkuttaa, kun ei kehtaa ihmisille " ylpeillä" .

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten joku voi ajatella, että loukkaa sinua eli ei halua tunnustaa, että on vahtinut ulkonäköäsi..

Vierailija
2/32 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mieskään ei huomaa kuulemma mitään eroa. Tuntuu kurjalta. Ainiin, mun äiti kyllä huomaa, että on mullakin sentäs joku jolla on silmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle itelle on käyny niin, että tapasin pitkästä aikaa entisen kaverini. Oli laihtunu hurjasti. Heti sanoin, että voi vitsi oletpa sä laihtunu. Kaveri sitte sano, että on todettu kilpirauhasen liikatoiminta, ja siks laihtunu.

Vierailija
4/32 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet niin lyhyt ja kiloja ollut noinkin paljon, että ei sitä eroa ihan oikeasti välttämättä huomaa! Ja jos et ole puhunut ihmisille laihduttamisesta, niin ei osaa kiinnittää huomiotakaa, että onko se lihava ihminen vähän pienentynyt, jos kerran pullea on edelleen. Jos olisit laihtunut 82 kilosta 52 kiloon, mikä olisi sulle hyvä paino, niin sen eron jo varmasti _kaikki_ huomaisi.

Vierailija
5/32 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivottavasti tajunnut antaa positiivista palautettakin. Eiköhän se ole pääasia - niin ja ennen kaikkea oma terveytesi, ei siinä muilta palautteita tarvita. Kateellisia, eivät siksi avaa suutaan :)

Vierailija
6/32 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän hoikan ihmisen pitäisi olla kateellinen ylipainoiselle, joka on saanut osan ylikiloistaan pois?

Vierailija
7/32 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap, mä en ainakaan kehtaisi laihtumisesta kellekään yhtään vieraammalle sanoa, koska taustalla voisi olla vaikka sairautta. Enkä kyllä muutenkaan kommentoi kenenkään ulkonäköä tai vaatteita, en oikeastaan kiinnitä niihin niin hirveästi huomiota kuin jotkut. Saatan ajatella, että joku ihminen on tavallista säteilevämpi ja saatan kehaistakin, että ootpa pirteän oloinen tms. Mutta en nopeasti hoksaa, johtuuko säteilevyys laihtumisesta, uudesta hiusväristä, uusista silmälaseista, hienon värisestä vaatteesta vai mistä.

Vierailija
8/32 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin lyhyt ihminen ja noin paljon ylipainoa vieläkin. Ei siihen välttämättä kiinnitä huomiota, tuohon 13 kg:oon. Se ei välttämättä oikeesti näy.

Eli painat nyt 69kg? Mä laihdutin joskus tosta 69kg:sta 57 kg:hen eikä juuri kukaan huomannut mitään. Ja olen sua pidempi.

Vierailija
9/32 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tapaat ihmisiä. Eivät välttämättä edes huomaa painonpudostusta. Tai eivät kehtaa sanoa

Vierailija
10/32 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 160cm ja painoin 83kg. Pudotin painoa 13kg ja kyllä huomasin erittäin selkeän eron. Ja tosi moni siitä kyllä sanoikin. Sitten on paljn niitä jotka ei mitään maininut (kaikki näistä muuten olivat itse ylipainoisia, en tiedä onko merkitystä?).

Raskaana oli tässä välissä ja nyt kun vauva on 11kk olen alkanut taa pikkuhiljaa pudottaa painoa. Tarkoitus saada ainakin 10kg vielä pois.

Vierailija
11/32 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut voivat olla kateellisia ja jotkut ovat hienovaraisia eivätkä halua puhua toisen laihtumisesta, kun ajattelevat sen olevan loukkaavaa.

Vierailija
12/32 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lyhyt ja hoikka (tosin tällä hetkellä maha aika pinkeä, kun viimeisillään mennään), mutten koskaan kyttää tuttaviani niin, että erottaisin heidän lihomisensa tai laihtumisensa.

Jos joku KERTOO laihduttavansa, osaan kiinnittää asiaan huomiota, mutta yleisesti en syynää ihmisiä niin tarkasti, että pysyisin kärryillä painonvaihteluissa.

Jos joku sanoo lihoneensa lähes 10kg, en ole huomannut, en myöskään toiseen suuntaan, ellei pudotus sitten ole huikea, esim -25kg ja ihmisen näkemisestä pitkä aika.

Vierailija
13/32 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen asenneko teillä on muita ihmisiä kohtaan? Tunnetteko te ylemmyyttä asioista, jotka te osatte tehdä tai joissa olette onnistuneet ja joku ystävännen ei osaa/ei onnistu? Hihittelettekö itseksenne ystäville, kun ne raukat ei ole yhtä hyviä kuin te? Itse en ole ikinä tehnyt näin, mua ei kiinnosta onko joku mun kaveri lihava tai laiha, tsemppaan kyllä jos joku laihduttaa, mutta ei se mun maailmaa hetkauta, mikä ystävän paino on...

t. hoikka, joka EI OLE kateellinen, jos joku laihtuu...

Vierailija
14/32 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti ole väliä minkäkokoinen olet.

Vierailija
15/32 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. kokemusta on ja positiivista palautettakin sain.

Vierailija
16/32 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kehtaa kommentoida toisten laihtumisia/lihomisia.

Se on vähän tabu juttu.

Vierailija
17/32 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen laihtunut viime marraskuun alusta 12kg, eikä kukaan, edes mieheni ole sanonut mitään :( Alkupainoni oli 75kg, nyt siis 63, pituutta 163cm.

Vaatekokokin on pienentynyt 44:sta 40, osassa jopa 38. Jotenkin epäilen itsekin että eikö tämä painonpudotus todella näy missään, kun ei kukaan kommentoi. No, eilen puin päälle vanhat housut, jotka vielä viime lokakuussa oli melkein piukeat, putosivat nyt jalasta.

Niin että kai tässä jotain tapahtuu, minä päätin ottaa tämän siltä kannalta, että per.... katotaan paljonko pitää pudotaa ennenkuin joku sanoo jotain.... tsemppiä teille muillekin, älkää luovuttako.

Vierailija
18/32 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ri.

Vierailija
19/32 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odottaisi että kukaan kommentoi kumpaankaan suuntaan.

Vierailija
20/32 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekauppaan mars, osta jo tähän välivaiheeseen pari uutta istuvaa yläosaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän