Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hyviä kauneustuotteita

Vierailija
29.03.2008 |

hei äidit, jokaisella on varmasti jokin " salainen ase(et)" , jokin juttu, jota te käytätte itsenne hoitoon tai kaunistamiseen. olen ollut kohta 5 vuotta lasten kanssa kotona, ja koko tänä aikana olen joutunut meikkaamaan ehkä pari kertaa. taidot ovat todellakin ruosteessa, ja nyt pitäisi pikkuhiljaa ruveta huolehtimaan itsestään, kun menen työelämään. Joten: kertokaa, mitkä tuotteet olette havainneet hyviksi tai muita neuvoja. meikit, hiukset, hoitotuotteet. KIITOS!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on tosi raikkaita kosteuttavia kevyitä huulipunia ja -kiiltoja. Vähän väriä huuliin, ripsaria ja ehkä kevyesti sävytettyä kosteusvoidetta kasvoihin, piristää ilmettä muttei tee oloa liian tunkkaiseksi ja meikatuksi.

Vierailija
2/5 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 4 vuotta kotona ja meikkasin joka päivä, huono itsetunto varmasti, käy ihan kateeksi luonnonkauniit joiden ei tarvitse meikata!! Olen niin mörkö ilman meikkiä =)

No tukkajutuissa ainakin, riippuu tietenkin hiusmallista, hyvät pohja-aineet on tärkeät, eli oikea sh+hoito, sitten joku kosteisiin hiuksiin laitettava, esim. muotovaahto ja tyvisuihke (aivan loistava tuote, esim. matrixilla hyvä), sitten vaha ja lakka.

Hyvä kasvovoide on tietenkin meikin perusta, itse käytän pintakuivaan ihooni biothermin aquasorce non stoppia jonka päällä vielä sellaista meikinalusvoidetta joka estää rasvoittumista päivän mittaan. Kannattaa ostaa laatua, kirpaisee, mutta vaikka yksi tuote kuussa. Hyvä meikkivoide on toinen must juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan kosteisiin hiuksiin pesun jälkeen, suoraan tyveen (siis juureen) ja sitten laitat miten laitat, föönaat vaikka sormilla haroen tukan kuivaksi, hiukset jää ilmavaksi tyvestä, loistava suomalaiselle hiuslaadulle, joka usein on hentoa ja velttoa ja päätäpitkin valuvaa.

Vierailija
4/5 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako vain kampaajalta?

Vierailija
5/5 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ainakin ns. pikakaunistaja!

Meikkivoide, ripsiväri, luomiväri, poskipuna.