Kuinka moni jo käynyt vaihtamassa tilin pois Sampo-pankista?
Ja kuinka moni sen meinaa tehdä?
Mulla ei tiliä siellä, miehellä on, mutta kävi jo avaamassa toisessa pankissa tilin, ja lopettaa sampon.
Kommentit (14)
Tän päivän Hesarin juttu ratkaisi lopullisesti, että ei Sammossa uskalla rahojaan pitää.
Pankin pitää löytyä suht. läheltä, Nordeaa en halua ja osuuspankki ei paikallisuutensa/huonon palvelun vuoksi käy. Kouvolan seudusta kyse.
Nettipankin toimiminen ja tiedottaminen asioista ovat olleet ala-arvoista koko muutosprosessin ajan...
Joo, mutta Helsinki ja Kouvola onkin niin kuin yö ja päivä. Mullakin oli Op:n tili pk-seudulla, mutta lopetin sen sitten enkä siirtänyt tänne täällä saamani huonon palvelun vuoksi.
minusta on kohtuutonta, että kohta puolitoista viikkoa ilman verkkopankkia, meni viisi päivää ilman rahaa automaatista ja pari päivää ilman minkäänlaista kortinkäyttömahdollisuutta. Soitin asiakaspalveluun, ja puhelu kääntyi ulkomaille.
ne palvelumaksut ärsyttää. Mietin vain siirränkö pelkän käyttötilin s-pankkiin, vai pitäisikö siirtää lainakin. Sitten s-pankki ei käy, ehkä Tapiola. Ainakaan niissä ei pitäisi olla palvelumaksuja.
koska sieltä ei saa asuntolainaa, ja ei onnistu niinkään että jättäisi lainan sampoon ja palkkatili olisi muualla.
Tapiolaan piti jo mennä neuvottelemaan viime vuonna mutta ei ole tullut mentyä, ehkpä nyt.
Danske Bank muutenkin jyllää lyhyt aikaista luottoa tarjotaan 9,5 korolla suorastaan tyrkytetään, ja kuukausi lyhennykset yritetään pitää mahdollisimman pieninä, jotta kaikki maksaisivat mahdollisimman paljon ja pitkään korkoa.
olen jo kerran yrittänyt kysyä sitä Sammosta, mutta virkailija puhui puoli tuntia pankkinsa puolesta ja poisti minulta ja mieheltä palvelumaksut loppuvuodeksi. Ei vastannut itse kysymykseen. Silloin tyydyin palvelumaksujen poistoon, mutta nyt niitä taas peritään. Tarttis tehdä jotain.
Kaikille pankinvaihtoa suunnitteleville vinkki: kannattaa harkita Handelsbankenia.
Omat kokemukseni kyseisestä pankista pelkästään positiiviset:
-ei (itse)palvelumaksuja tai kk-maksuja niinkuin esim. Nordealla, Sampolla, OP:lla
-asuntolaina-asiat on hoituneet hienosti
-oman asiakasvastaavan saa yleensä helposti kiinni puhelimitse / sähköpostilla
En voi muuta kuin kehua. Upeaa palvelua on meidän perhe saanut.
Täytyy myös suositella Handelsbankenin palvelua!
Toi Sampon nettisysteemi on kyllä epäilyttävä. Luitteko HEsarista sen koodaajan " haastattelun" ? Kuinka lapsellisen vanhanaikainen ja helppo murtautua koko systeemi on?
Aion vaihtaa kaiken Tapiolaan, siellä on o lainat jne...
Vierailija:
Pankin pitää löytyä suht. läheltä, Nordeaa en halua ja osuuspankki ei paikallisuutensa/huonon palvelun vuoksi käy. Kouvolan seudusta kyse.
en aio vaihtaa pankkia moisen pikkujutun takia. Virheitä tekevät kaikki....