Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kiva lähteä Hämeenlinnassa synnyttämään kun lehdet ja radiot paassa että synnytyssalit täynnä!
29.03.2008 |
Itellä oli laskettuaika torstaina ja lähtö edessä siis koska vaan, lehdessä ja radiossa tulee uutisissa koko ajan että ruuhkaa Hämeenlinnan synnärillä :(
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja avoimin mielin koitokseen, kivunlievityksiä jos haluat niin ilmoita vaan hyvissä ajoin henkilökunnalle!
Palkinto on niin ihana tuosta urakasta.
Onnea matkaan! :)
T. nro 2
Alue: Aihe vapaa
Suuri osa vauvoista syntyy näin keväällä. Itsekin synnytin esikoiseni 4 vuotta sitten keväällä Hämeenlinnassa, ja ruuhkaa oli silloinkin, mutta ei se haitannut toimenpidettä mitenkään. Tukihenkilö on ihan kiva synnytyksessä, kun ne kätilöt eivät ehdi siellä huoneessa paljoa olemaan, paitsi kun ollaan tositoimissa.