Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SIIS MITÄ VÄLIÄ; JOS ILKKA

Vierailija
29.03.2008 |

On laittanu vaikka suoran kysymyksen Tukiaiselle, että " Annatko persettä " Mitä se meille kuuluu ? Se on yksityisasia, eikä liity hänen ammattitaitoonsa millään tavalla. Pitää osata erottaa oikeat asiat. Tukiainen on tyhmä blondi, joka olis voinu sopia asiat Ilkan kanssa keskenään, eikä lähteä julkaisemaan viestejä. Nyt se akka on pilannut yhden ihmisen uran todennäköisesti, oman maineensa ja myös Suomen maineen. Mutta jos on tyhmä, on tyhmä. Mä luulen että jos täs maailmas olis enemmän TUKIAISEN kaltaisia idiootteja, tulis aika paljon asioita julki joista kukaan ei tiedä mitään. Mä olen Ilkan puolella. Se ei kuitenkaan ole tehnyt mitään pahaa. Meille kansana, ainostaan omalle puolisolleen. Ja se ei ole meidän asia.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuuluuko ulkoministerin työhön vonkaaminen?

Vierailija
2/60 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ministerin tulee olla fiksumpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin ne muidenkaan maiden johtohahmot istuskelee vaimojensa kanssa tv:n äärellä vuodesta toiseen uskollisuusvalaa toistelemassa

Vierailija
4/60 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs läksi.

Vierailija
5/60 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muka työasioissa, ja kun saa numeron alkaa pommitus, mutta työasioista ei enää puhutakaan.

Se siinä mättää.

Vierailija
6/60 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tuskin ne muidenkaan maiden johtohahmot istuskelee vaimojensa kanssa tv:n äärellä vuodesta toiseen uskollisuusvalaa toistelemassa

Vierailija
7/60 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisenä Suomen kansalaisena odotan vakituisessa parisuhteessa olevalta ministeriltä asiallista käytöstä myös yksityiselämässään. Kanerva on nolannut itsensä tässä asiassa jo niin moneen kertaan, että ainoa mahdollinen johtopäätös, jonka hän voi tehdä, on erota. Jos Kanerva ei eroa, toivon, että Kokoomus erottaa hänet.

Vierailija
8/60 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkään työhön vonkaaminen? EI. Ja silti sitä tapahtuu. Ihminen se ministerikin on , eikä mikään pyhimys tai pappi. Helvetti. Jos se olis mokannu jotain SUOMEN asioita ymmärtäisin kyllä, mutta Kanerva on pidetty ministeri ulkomailla. JA SEN tässä pitäisi painaa, eikä jonkun typerän blondin viestit. Olkoo omassa arvossaan tollasen julkisuuden kipeän tyhmän blondin jutut. ap

Vierailija
9/60 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

i edes asiasta julkisen.

Vierailija
10/60 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ministeriltä voi odottaa yksiavioisuutta (eikä Kanerva ole edes naimisissa). Minun mielestäni viestit sinänsä ovat OK.

Jonkinlainen näpäytys pitäisi vain saada miehille, jotka vokottelevat naisia asemansa turvin. Törkeää on myö käyttää hyväkseen asemaansa ja luvata töitä perusteettomasti.

Vierailija
11/60 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis mitään " anna persettä" -juttuja jokaiselle puhelinnumeronsa antaneelle misulle.

Vierailija
12/60 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

YKSITYISTEN VIESTIEN SISÄLTÖÄ KENELLEKKÄÄN!! Ymmärtäkää jo. Se ei kuulu meille. Ei tosiaankaan. Jos kyse olisi ollut Suomen asioihin liittyvistä viesteistä, asia olisi toinen. Ja täysin ymmärrettävää, ettei halunnut sanoa. En mäkään halua koko maailmalle kertoa jos vonkaan joltain.

Vierailija
13/60 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teijon vonkaamiset eivät kuulu kansalle, mutta ministerin vonkaamiset kyllä kuuluu.

Osaatko ajatella yhtään pidemmälle? Jos tuollaiset asiat eivät kuulu kansalle, niin kuinka pitkälle ministerismiehet saavat mennä? Tuollaisen kansan esikuvana toimivan henkilön täytyy olla nuhteeton. Tai sitten voi ryhtyä rekkakuski Teijoksi ja vongata niin paljon kuin sielu sietää. Se on ihan oma valinta.

Vierailija
14/60 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiallisesti. Hän ei yksinkertaisesti voi tekstailla tuollaisia juttuja nuorille tytönhupakoille. Ja sitten vielä valehtelee asiasta! Tuollainen henkilö ei vaan voi toimia ulkoministerinä.

Vierailija
15/60 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

YKSITYISTEN VIESTIEN SISÄLTÖÄ KENELLEKKÄÄN!! Ymmärtäkää jo. Se ei kuulu meille. Ei tosiaankaan. Jos kyse olisi ollut Suomen asioihin liittyvistä viesteistä, asia olisi toinen. Ja täysin ymmärrettävää, ettei halunnut sanoa. En mäkään halua koko maailmalle kertoa jos vonkaan joltain.

Vierailija
16/60 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdenkään miehen mukaan pelkän aseman takia. Tukiainen on tyhmä, jka itse kalastelee julkisuutta. ap

Vierailija
17/60 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattitaitoon? Ei mitenkään, paitsi ahdasmielisten mielestä. Vaikka mä vonkaisin joka päivä joltain, niin ei se mun työltä ole pois... päin vastoin. Jotenkin nyt ei eroteta oikeesti, mikä on tärkeää ja mikä ei.

Vierailija
18/60 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ME itse. Ja luultavasti, joku vanhoillinen kolmen lapsen opettaja uskovainen äiti on keksinyt erikseen julkislain. Eihän ennen saanu erotakkaan ilman hyvää syytä. Piti antaa julki kaikki puolison pettämiset ja hakkaamiset ja perustella miks haluaa eron. Sekin on muuttunut. Maailma muuttuu.

Vierailija
19/60 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy Kanervan se tajuta, että kun on lähettänyt useammallekin sadalle misulle törkyviestejä, niin kumma juttu, jos ne kaikki pysyvät salassa. Sehän on " julkinen salaisuus" miten se ahdistelee ja vonkaa.

Sama juttu Harry " perseellekävijä" Harkimo - jotain käytöstapoja pitäisi olla.

Keskittyisivät mieluummin oman pienen piirinsä sisällä näihin törkyjuttuihin kuin kävisivät kaikkien typyköiden perseisiin ja tisseihin. Ihme sinänsä ettei asiasta ole sen enempää ollut puhetta.

Vierailija
20/60 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän se vasta feikkausta onkin, jos pitää esittää jotain nuhteetonta. Kaikissa meissä on virheitä. Jokainen ollaan yksilöitä ja ihmisiä. Vaikka oltais ministereitä. Näillä kaikilla meidän ministereillä on jotain, mitä me ei tiedetä. Ei ne tosiaan mitään pyhimyksiä ole. Ryyppäävät ja tappelevat, paskovat ja syövät, kuten kaikki muutkin. Ja se on niiden oikeus silloin ku ovat omalla ajallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi