Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muiden 3-vuotiaat hulluna ketsuppiin?

Vierailija
27.03.2008 |

Tuo meidän tyttö söis kaiken ruuan kanssa ketsuppia. Ja mä annan helposti periksi kun oon rv 36 ja väsynyt taistelemaan, ja olen onnellinen jos syö edes jotain, vaikkakin sitten ketsupin kanssa. Ilman ketsuppia ei söis MITÄÄN. Anoppi tarjos 2-vuotiaana spagetti bolognesea ketsupilla ja siitä lähtien on vaatinut ketsuppia... Sit vieroitan tytön ketsupista jos tää vauva joskus syntyy ja mun energiataso palautuu, eli ehkä vuoden päästä. *huokaus*

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täsmälleen sama juttu. Söis vaikka ketsuppia pelkiltään suoraan pullosta.

Vierailija
2/6 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä reilu 4v tyttö söisi pelkästäänkin ketsuppia :) Mutta en ole antanut, eikä pyydäkkään, kuin samoihin ruokiin joihin itse laitan. Eli makaronilaatikko ja ranskalaiset..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? On sitä kuulkaa pahempaakin lapsille syötetty kuin säilöntäaineetonta ketsuppia. Meillä menee 1,5kg viikossa, lapset 4,5 ja 1,5. (+mies ja minä)

Vierailija
4/6 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on Heinzilla ketsuppia josta vähennetty suolaa ja sokeria! SUOSITTELEN!

Vierailija
5/6 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketsuppia kiitos aina ja mielellään ihan joka paikkaan. Mä annan vähemmän kuin mies, kun en ite käytä lainkaan. Mies sotkee sitä itekin moneen paikkaan, joten häneltä lapsi saa ketsuppia helpommin.

Jotenkin on kuitenkin vielä saatu ketsuppitasapaino pysymään jonkinlaisissa rajoissa, MUTTA meidän ongelma onkin toi 1,5-vuotias, joka on innostunut myös huutamaan ketsuppia, jos siskonsakin näkee niin tekevän. Ja tää pienempihän ei enää rauhoitu syömään, jos on kerran jotain päättänyt. Eli lähtee usein nälkäisenä pois pöydästä, kun ei saa ketsuppiaan.

Vierailija
6/6 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päinvastoin. 6-vuotias ei ole koskaan tainnut edes maistaa ketsuppia, vaikka on kuinka tyrkytetty. 4-vuotias saattaa vähän maistaa ranskalaisten kera. Me vanhemmat syömme ketsuppia ihan normaalisti, mies ehkä normaalia enemmän. No, mikä se sitten normaalia onkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi