Papassa luokka 2. " epäselvää puhtautta" .
Ei kai ole vaarallista? Mistä voi johtua?
Uusi papa 6kk:n kuluttua.
Kommentit (14)
Mutta lääkäri ei kuulemma ollut vielä nähnyt näitä mun tuloksia. Eli soittaako lääkäri minulle jos kuuria tarvii?
ap
juu, jatkan:) eli oli muutoksia ja otettiin koepala. Muutokset oli miin pahoja ja jouduin sähkösolmukka hoitoon. piti olla ok mutta ei. olikin jo melkein syöpä. jouduin uudelleen silmukkahoitoon ja nyt odotan kontrollia parin kk:n päähän.
mutta muista että monilla, tosi monilla on muutoksia ja usein elimistö hoitaa ne itse.
2- luokan tuloksista paranee itsekseen ja tulos on normaali tuossa kontrollipapassa, joka otetaan 6kk kuluttua.
tehtiin kolposkopia, jossa ilmeni kondyloman aiheuttama tulehdus (ei syyliä). 6 kk päästä papa oli puhdas ilman hoitoa.
Mulla myös aikanaan kondylooma paljastui just kun papa oli pariin otteeseen kakkosluokkaa, ja otettiin koepalat sitten.
Mitä tuo tarkoittaa? Mulla on ollu kondylooma n. 10v sitten. Voiko se uusia itsekseen?
ap
Ei siis ole mitään tarttuvaa tautia, jos on epäspesifi tulehdus.
Kolposkopiassa otettiin vain näytepaloja, joista tutkittiin mikä aiheutti papassa " huonon tuloksen" . Ja oireista en osaa varmaksi sanoa, itselläni oli siihen aikaan mm. kovia alavatsakipuja ja vuotoa seksin jälkeen, mutta saattoivat olla myös endometrioosista, joka on myös ilonani.
9
ei mikään hoito. Siitä mulle seurasi hoitona se sähkösilmukka eli loop. t:7
' hoitomuoto' eli siis seuranta riittä. Halutaan varmistaa että ei kehity pahempaan suuntaan ja että mielellään vielä paranee itsekseen. Mitään syytä huoleen ei todellakaan ole!!!
että mikä on uusinut vai onko ja mikä aiheuttanut muutokset. ei sillä tiedolla nyt mitään tekisikään. unohdat koko homman ja menet sitten aikanaan kontrollipapaan.
Etkö saanut kuuria?