Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyrkky ystävä

Vierailija
27.03.2008 |

Ystäväni on omien sanojensa mukaan onnellisessa suhteessa. Kuitenkin aina ulkona ollessamme hän lyöttäytyy mitä erilaisimpien miesten seuraan viettäen iltaa heidän kanssaan. Hän saattaa jopa antaa numeronsa ja poikkeuksetta " unohtaa" kertoa olevansa varattu. Asiat eivät ole vielä johtaneet pidemmälle, ja jos miehet myöhemmin ottavat yhteyttä, ystäväni tekstaa nolona " unohtaneensa kertoa yhden jutun." Kaverina tätä ei ole aina kovin kiva katsoa vierestä, sillä ystäväni avomies on myös minun kaverini. Muutenkin touhu on mielestäni aika moraalitonta. Pitäisikö minun puuttua asiaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tyrkytän itteeni ihan huomaamattani, tää on yhteydessä siihen miten mua on lapsena miehet kohdelleet. flirttailevia setiä ja ukkeja, siinä onkin selvitettävää piiitkäks aikaa.

Vierailija
2/4 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväni käytös on mielestäni kamalan itsekästä. Hän vetoaa myös mm. huonoon itsetuntoon, mutta onko se muka syy loukata parisuhteen toista osapuolta noin? Mielestäni ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjimmiltaan koko homma lienee ystäväsi omaa epävarmuutta, jota hän koittaa pönkittää miesten ihailulla. Toivottavasti hän jättää asian pelkkään flirttiin, sillä tuolla tiellä menee helposti koko elämä solmuun.

Vierailija
4/4 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta työtä ja pähkäilyä omassa päässä tuo kyllä vaatii, jos vaan uskaltaa ja haluaa selvittää, miksi tekee noin. joskus ei vaan tiedosta syitä käyttäytymiseensä, luulenpa ettei ystäväsi oikeasti ole ylpeä itsestään, kun tekee noin. syynä voi olla esim häpeä. mutkikkaita juttuja. itsekin olen ollut samanlainen, ennen kun tajusin mistä kyse kohdallani. vaikea päästä irti vanhoista jutuista.

3