Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa, mitä tekisin -Polvesta asiaa!!

Vierailija
27.03.2008 |

Loukkasin vasemman polveni/jalkani pahasti 2,5 vuotta sitten.(polvilumpio murtui, polvijänne katkesi, sääriluusta lähti kappale irti, hermovaurio, rustovaurio, kiinnitysruuvit irtosivat 4kk tapahtuneesta etc.) Polvea on tähystetty/puhdistettu pari kertaa tapahtuneen jälkeen, nyt viimeiset 4kk ovat olleet todella hankalia, en oikein kykene kävelemään kunnolla, kun polvilumpio muljahtelee sijoiltaan(ylöspäin) ja muuta. Oma hoitava ortopedi sanoi, että voin ottaa yhteyttä, kun tilanne käy sietämättömäksi. Kun sitten otin, oli vastaus " Kaikki on tehty" . Kävin eräällä " ykkösortopedilla" ja hän tutki polveani tunnin, kirjoitti sairaslomaa JOULUKUUHUN saakka ja varoitti polvijänteen katkeamisvaarasta...Täällä nyt vain odotan, että jänne katkeaa, en ymmärrä, miksei tämä ns. oma lääkärini tee asialle mitään??Olen onnellinen tietenkin siitä, ettei vaivani ole pahanlaatuinen sairaus tms, mutta kyllä tämäkin hieman rassaa, kun liikkumiskyky on nollissa..Mitä tekisitte?Miksi ihmeessä minua ei omassa sairaalassa hoideta??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie oon sitä mieltä, että sun ois pitäny saada kuntoutusohjeita ja kunnon ohjeet siitä miten voit liikkua.

Vierailija
2/2 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräällä yksityispuolen fysterapeutilla, siitä ei tullut mitään, pääsin sairaalan fysiatrian pkl:n fysioterapeutille, jonka luona olen käynyt varmaankin 100 kertaa, opettelin uudelleen kävelyn yms. Hänen kauttaan olen yrittänyt ottaa yhteyttä lääkäriin, vastaus on tuo, minkä kirjoitin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi