Miten katkeroitumisesta voi parantua?
Vai olenko tämän ikävän tunteen vanki ja olen katkera, vihainen ja ikävä ihminen lopun elämääni?
Voiko päästä omin avuin eteenpäin?
Kommentit (6)
En ole lukenut sitä toista ketjua, mutta katkeruus on aina padottua vihaa. Olet jolle kulle vihainen. Siitä ei pääse kuin antamalla anteeksi.
Suosittelen, että etsit jonkun kirjan, joka kertoo anteeksiannosta. Pari vuotta sitten eräs nainen kirjoitti kirjan siitä, joka oli jättimenestys.
Toiset suosittelevat, että sanoo ääneen tarvittaessa vaikka sata kirjaa, että haluan antaa anteeksi sinulle, nn, annan anteeksi. Kuulemma, kun sen sadatta kertaa toistaa, niin se alkaa tehota.
luin tuon toisen ketjusi. Lisään vielä, että sinun pitää antaa anteeksi myös itsellesi. Olet tehnyt virheitä, mutta mennyt ei määrää tulevaa.
suljin jo koneen, mutta piti vielä tulla sanomaan yksi asia: tiedätkö, että olet jo puolessa välissä parantumassa? Olet itse oivaltanut asian ja se on yksi tärkeimmistä askeleista eteenpäin menossa!
Nyt, toistamiseen, minä lähden tekemään lapsille iltapalaa.
Ihmeellistä. Ostin vähän aikaa sattuman oikusta anteeksi antamisesta kirjan. Hyvin vuoksi vaan. Luen aika paljon ja nappasin sen vielä yhdeksi kirjaksi, se vaan kiehtoi minua, mutten sillä hetkellä osannut yhdistää sitä tähän katkeruuteeni. Ap
Miten minulle tulikaan tämän ketjun perusteella mieleen, että Jumala on kuin onkin olemassa...
toiseen ketjuun otsikolla G: mistä sinä olet katkeroitunut tai jotakin siihen suuntaan, mutta lyhyesti annoin kohdella itseäni huonosti. Voiko ihminen enää typerämpi olla.
T. Älykääpiö joka valaistui yks kaks