Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten katkeroitumisesta voi parantua?

Vierailija
26.03.2008 |

Vai olenko tämän ikävän tunteen vanki ja olen katkera, vihainen ja ikävä ihminen lopun elämääni?

Voiko päästä omin avuin eteenpäin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiseen ketjuun otsikolla G: mistä sinä olet katkeroitunut tai jotakin siihen suuntaan, mutta lyhyesti annoin kohdella itseäni huonosti. Voiko ihminen enää typerämpi olla.

T. Älykääpiö joka valaistui yks kaks

Vierailija
2/6 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut sitä toista ketjua, mutta katkeruus on aina padottua vihaa. Olet jolle kulle vihainen. Siitä ei pääse kuin antamalla anteeksi.

Suosittelen, että etsit jonkun kirjan, joka kertoo anteeksiannosta. Pari vuotta sitten eräs nainen kirjoitti kirjan siitä, joka oli jättimenestys.

Toiset suosittelevat, että sanoo ääneen tarvittaessa vaikka sata kirjaa, että haluan antaa anteeksi sinulle, nn, annan anteeksi. Kuulemma, kun sen sadatta kertaa toistaa, niin se alkaa tehota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin tuon toisen ketjusi. Lisään vielä, että sinun pitää antaa anteeksi myös itsellesi. Olet tehnyt virheitä, mutta mennyt ei määrää tulevaa.

Vierailija
4/6 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suljin jo koneen, mutta piti vielä tulla sanomaan yksi asia: tiedätkö, että olet jo puolessa välissä parantumassa? Olet itse oivaltanut asian ja se on yksi tärkeimmistä askeleista eteenpäin menossa!

Nyt, toistamiseen, minä lähden tekemään lapsille iltapalaa.

Vierailija
5/6 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä. Ostin vähän aikaa sattuman oikusta anteeksi antamisesta kirjan. Hyvin vuoksi vaan. Luen aika paljon ja nappasin sen vielä yhdeksi kirjaksi, se vaan kiehtoi minua, mutten sillä hetkellä osannut yhdistää sitä tähän katkeruuteeni. Ap

Vierailija
6/6 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minulle tulikaan tämän ketjun perusteella mieleen, että Jumala on kuin onkin olemassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi