Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lastenvaatekauppoja joiden hintaan tuleekin alv, lisää!!!

Vierailija
26.03.2008 |

On NIIN tarjouskorissa ja sitten tuleekin vielä alvi päälle! näin toimitaan ainakin Wilmiksessä...onko kovinkin yleistä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä vähittäiskauppa ei saisi toimia noin.

Vierailija
2/8 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo kuullukkaa. Huijaustoimintaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sama ei päde kuluttajiin, mitä järkeä siinä olisi? Kuluttajat eivät itse maksa alvia suoraan verottajalle, joten eivät voi vähentää sitä mistään. Eikä tuossa wilmiksen ostoskorissa ole edes selkeästi eroteltu mitään. Laitoin ostoskoriin 71 euroa maksavan kantoliinan. Toimituskuluja ei mene, mutta ostoskorissa onkin 89 euron edestä tavaraa.

TÄMÄN takia jokaisen tulisi käydä edes jonkinlainen kurssi yrittäjyydestä ennen kuin menee perustamaan mitään firmaa!

Vierailija
4/8 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan hinnat ilmoittaa ilman alv:ta jos se sit lasketaan normaalisti ostoskorissa hintaan lisää.

Vierailija
5/8 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näet sen vasta kun olet vahvistanut tilauksen!!! se tässä ketuttaakin kun missään ei ilmoiteta mitään.

Vierailija
6/8 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se normaalisti onkin. Jos myydään toiselle mantereelle voidaan myydä verovapaana ilman 22%. Joissain kaupoissa ohjelma laskee tämän automaattisesti.

Vierailija
7/8 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluttajalle pitää ilmoittaa tuotteen lopullinen hinta (veroineen) jo ennen tuotteen ostoskoriin laittamista. Lisäksi jos kyseessä on verkkokauppa, sivuilla olisi hyvä olla maininta siitä että hinnat sisältävät ALV:n (vaatteissa 22%).

En ole itse tuolta Wilmiksestä tilannut, mutta siellä www. lastenparhaat. com sivuilla on tosi hyviä kauppoja! Olen useasta tilannut ja kaikki on pelannut hienosti.

Vierailija
8/8 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli alvillinen!