Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fuckbuddy

Vierailija
25.03.2008 |

Tiedän, aihetta on täällä(kin) käsitelty monen monta kertaa, mutta kun ihmisiä ollaan niin minkäs teet...

Eli onko kenelläkään naispuolisella siviilisäätyyn katsomatta sen kaltaisia ongelmia, ettei saa tarpeeksi seksiä suhtessaan (tai muuten)?

Täällä olisi yksi miespuolinen hlö jolla on sen kaltainen tilanne " päällä" omassa elämässään.

Voitaisiinko intressit yhdistää?

En kaipaa moralistisia kommentteja, tms arvostelua, kukin elää omaa elämäänsä siten kuin elää.

Ja itsen en suostu luopumaan seksistä, se vain on tosiasia.

Joten jos löytyy naisia jotka eivät ole tyytyväisiä elämänsä tähän puoleen, niin...

Sen verran vielä, olen itse pirkanmaalta.

R.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisipa jopa toimia???

Vierailija
2/5 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuutta kehiin niin voit saada vastauksenkin siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomattaavasti miestäni nuorempi myös halukkaampi. Mieheni on 51 v ja minä 32 v. Minulla olisi jopa lupa vakituiseen " kolmanteen " kyntäjään, kuten mieheni asiaa nimittää. Olen keskustelleet asiasta ja jo vuoden päivät olen etsinyt sopivaa - ei pelkästään kestävyydestä puhuvaa ja isottelijaa vaan vankan potenssin/halut/kestäävyyden omaavaa suomalaista miestä, joka jaksaa panna n. 5 tai jopa 6 aktia niinä vuokausina kun tapaamme. Ja jos penis sattuisi vielä olemaan max 20 cm pitkä/ mutta 5 cm tai jopa enemmän paksu niin tie on auki. Yksi tärkeä kriteeri on, että ko. mies on naimisissa - sillä kyseessä pekkää seksiä ja nautinnot pidetään omana tietona.

Itse olen itä-suomesta

Vierailija
4/5 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on noita pelkkää seksiä hakevia, ja varmaan joskus suomi24

Vierailija
5/5 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietti ihan tarkkaan mihin olet ryhtymässä, koska miten järjestät tapaamiset ja missä? Ei se ihan niin helppoa todellisuudessa ole, miltä se tuntuu ajatuksena.

Minulla itselläni ukkomies vakipanona, tai paneminen on kyllä rajoittunut yhteen kertaan, tavattu on useamminkin, mutta mies ei halua tulla luokseni lasteni takia, hotellihuonetta ei huvita varata parin tunnin takia.

Mitä jos joku näkee julkisella paikalla?

Hankalaa eikä niin hirveän helppoa :)