Etsintäapua kaipailen taas.. :D
Eli viime kevään marjapuuronpunaiset Reimatec-välikausihousut koossa 92 ja vaaleanpunainen hiippamallinen pipo (jossa lehtikuvio-koriste) koossa 50 ja 52 olisi hakusessa.. Huutista olen " kytännyt" ja soitellut ympäri Suomea, mutta eipä ole löytynyt.. Joten olisiko täällä kellään näköhavaintoja? :D
Ja jos joku sattuu esim. nyt J&J:n puolihintapäivillä noita näkemään, niin olisin ikionnellinen, jos jonkun kautta sellaiset saisin.. :D
Kommentit (10)
Millaisesta piposta on kyse? Muistan viime keväältä sellaisen 3 sakaraisen hiippapipon, mutta onko se juuri se? Viime vuotisia pipoja on vielä myynnissä Jyväskylän Jr-Junioreissa. Samoin niitä kauan sitten myynnissä olleita sydänpipoja =D
Joo, sekin on kiva pipo, mutta tuo mitä etsin on sellainen " yksihiippainen" , jossa on painettua lehtiköynnöstä koristeena.. :D Lisäksi on ne korvaläpät ja nauhat.. Olisikohan siellä tuollaisia? Katsoitko muuten silloin viimeksi sitä Wallaby-haalaria? :D
Oliko ne niitä linnunaskeleita? Siis siinä pipossa? =D Valkoisia ja persikan värisiä oli ainakin tänäaamuna noita pipoja, mutta en muista oliko vaaleanpunaisia =)
En katsonut sitä haalaria, kun et halunnut ostaa normaalilla hinnalla. Voin kyllä vielä katsoa, jos haluat?
Ei tullutkaan mieleeni, että kuvio voisi olla myös " linnunaskeleet" .. :D Mutta jos siis ehdit ensi kerralla katsoa, olisiko sitä vaaleanpunaisena.. Ja sitä Wallabya mietin siksi, että jos siellä meidän tarvitsemaa kokoa olisi, niin voisin sitten harkita vielä sitä normaalihinnalla ostamista! :D
oli tullut tarjouserä viime kevään Reimtecciä. Jotain vaaleanpunaisia housuja siinä oli pieniä kokoja ja haalareitakin punasävyisiä. Myymälässä näitä siis vilkuilin.
Mä ostin sokokselta kokomustan trikoopaidan, oli tyttöjen puolella mutta täysin unisex malli. Sitä sokoksen omaa house jotain mallia :)
Kokoja en muista, meille lähti 104 cm mukaan.
Ja suuren suuri kiitos sinulle Miucumaucu.. Vecculiinista löytyi tuo kauan etsitty Wallaby-haalari sekä nuo 92 koon housut!! :D
Kiitos telka vinkistä. Hammaslääkärireissulla kurkkasin Tapiolan Sokoksen ja t-paitoja oli koosta 92 asti, mutta pienin musta pitkähihainen oli varmaan jotain 120 cm, joten ei vielä ratkennut meidän mustan paidan ongelma.
Nettikaupassa ei näyttänyt olevan, mutta olisiko liikkeissä? Meille olen sieltä ostanut syksyllä mustia perustrikoopaitoja.. Voi tosin olla, ettei enää ole jäljellä?! Ne on kyllä tosi hyvin pitänyt muotonsa ja värinsä kovasta käytöstä huolimatta! :D
Mulle taas kelpaisi vinkki et mistä löydän koko mustan bodyn tai trikoopaidan kokoa 80 tai 86. Pojalla on body 74 Lindexistä, mut nyt ei enää näkynyt.