On tää päivystysaikojen saaminen terkkariin syvältä
Klo. 8 alkoi päivystysvuorojen jako ja soitin koko ajan, kunnes pääsin läpi ja vuorot jaettu. Päivytyssiraala on 40 km päässä, jonne ei julkisia ja sinne sitten vaan ilman autoa pitäisi päästä...
Kommentit (11)
Aikuisten vaivat hoituvat nekin samana päivänä mutta usein muutaman tunnin viiveellä.
Tosin meillä on piiri jaettu alueisiin ja jokaiselle alueelle on oma puhnro, joten sinne pääsee paremmin läpi. Päivystysaikoja on vaikea saada, mutta kiireettömät ajat saa hyvin. Mun perussairauteen kuuluu kovia kipuja ja lääkäri sanoi suoraan, että jos kipukohtaus tulee, yritä pärjätä kotikonstein kunnes päivystys aukeaa ja mene sit sinne, saat avun sillain nopeammin.
Mun mielestä on kohtuullisen vino tilanne, että virka-aikaan en saa mennä lääkäriin sellaisissakaan kivuissa, ettei kotikonstit auta.
korvtulehdus (epäilen) enkä saanut aikaa ja mulla ei ole autoa, joten en pääse päivystyssairaalaan ennen kuin iltapäivällä jonottaan yön läpi sairaan lapsen kanssa, jee
Lounasajan jälkeen voi päästäkin, mutta ei tietenkään enää aikoja saa. Meillä on pakko mennä aina suoraan terkkariin jonottamaan. Sehän se vasta kivaa onkin kahden pienen lapsen kanssa (3,5km, ei autoa käytettävissä...).
Vakuutukset olisivat mutta ei paljon hyötyä...
(yritin siis päästä läpi, jotta saisin lääkäriajan) ja soittelin sitten samalla mieheni puhelimella taukoamatta samaan numeroon. Pääsin läpi sillä miehen puhelimella! Omalla puhelimellani olin yhä jonossa. Ilmoitin kyllä mielipiteeni heidän ajanvaraussysteemistään. Sain muuten ajan =)
Jos sitä ei tee monta kertaa vuodessa, niin tulee jopa halvemaksi kuin vakuutus!
Täällä ei pysty, tuuttaa vaan varattua ja joudut soittaa sinne taukoamatta koko sen soittoajan, jos johonki väliin pääsis
Viimeksi soitin 8 jälkeen tk-sen ajanvaraukseen ja sain ajan samalle aamulle 9.40 (olisin saanut jo klo 9 mutta se olisi ollut liian nopeasti...).
Taitaa olla niissä suuriakin eroja.
Hiivatin puhelintunti!