MISTÄ vois löytää uusia ystäviä???? Samanhenkisiä... tuntuu toivottomalta!
Kommentit (25)
monet etsivät seuraa ainoastaan siksi ajaksi, kun ovat itse esim. hoitovapaalla.
Sitten kun palaavat töihinsä jne. ei sille äitiysloman/hoitovapaan aikaiselle " ystävälle" enää olekaan tarvetta...masentavaa.
Itse olen yrittänyt löytää ystävää Espoosta jo pidemmän aikaa, mutta en ole onnistunut löytämään ketään sellaista, joka etsisi ystävää itselleen, eikä esimerkiksi kaveria lapselleen...
Olen 25-vuotias ja istun aika kivasti useampaan vaatimukseen, mitä täällä on ystäväkandidaateille esitetty. Rikasta, komeaa miestä ei ole - ihan normaali suomalainen mies on (ja ajaa asiansa), tosin etänä, sillä suhde on tällä haavaa katkolla. Lapsi on tenavaikäinen, eikä juuri kaipaa vielä leikkikavereita.
Olen päivisin työelämässä ja yritän ehtiä kouluunkin siinä samalla, mutta silti on sellaisiakin vapaahetkiä, joina olisi kiva jutustella jonkun samanhenkisen kanssa erinäisten aktiviteettien lomassa.
Vierailija:
monet etsivät seuraa ainoastaan siksi ajaksi, kun ovat itse esim. hoitovapaalla.
Sitten kun palaavat töihinsä jne. ei sille äitiysloman/hoitovapaan aikaiselle " ystävälle" enää olekaan tarvetta...masentavaa.
Itse olen yrittänyt löytää ystävää Espoosta jo pidemmän aikaa, mutta en ole onnistunut löytämään ketään sellaista, joka etsisi ystävää itselleen, eikä esimerkiksi kaveria lapselleen...
Rennoista en niin tiedä, mutta muodista ja urheilusta kiinnostuneita kyllä riittää.
Nimim. ei yhtään samanhenkistä ystävää (vuosiin en ole jaksanut enää edes etsiä)
Parhaat ystäväni ovat sieltä, sitä kautta olen saanut 5 todella läheistä ystävää.
Tolaset ihmiset on kyllä yleensä niin täynnä itseään että onnea vaan uusien ystävien etsintään.
Olen vastannut jonkun ilmoitukseen tai huhuillut jotain niccillistä kirjoittelijaa. Ja muitakin mukavia " äitikavereita" , joiden kanssa tapaillaan lähinnä lasten takia.
t.8
...itse kun en ole noista kiinnostunut. Puistossa puolet äideistä sopii noihin kriteereihin. Rentoja on vähemmän, mutta niitäkin löytyy.
Ystävien löytämisen ongelma on kyllä tuttu mullekin... Itseäni kiinnostaa matkailu, kielet, kulttuurit, ruoka, elokuvat, kirjat. Ei löydy samanhenkistä seuraa ainakaan äitipiireistä tai puistoista :-( Muutettiin muutama vuosi sitten ja haluaisin täältä uudesta kaupungista samanhenkistä seuraa, mutta ei tunnu löytyvän helposti. Onneksi vanha kotikaupunki on vain parin tunnin päässä, vanhojakin kavereita pääsee silloin tällöin tapaamaan. Nettituttavuudet ym. mua ei erityisemmin kiinnosta, haluaisin tavata kasvokkain omanhenkisiä ihmisiä.
Minuun ei törmää leikkipuistossa lasten kera, ihan muuta tekemistä keksitään! ;)
Olen siis urheilija, rakastan vaatteita, olen suunnitellut itsekin, olen matkustellut ympäri maailmaa ihan lapsesta lähtien, koko ajan tekee mieli taas päästä johonkin muualle, olen opiskellut useampia kieliä, nykyisin puhun enemmän englantia kuin suomea, lasteni isä ei ole suomalainen, saatan valvoa yömyöhään leffoja katsellen tai kirjoja lukien, kokkailusta en tykkää,mutta kun se kerta on " minun hommani" , teen sen monipuolisesti jne jne.. ;)
Pointtini, ystäviä ja kavereita minulla löytyy kaikenlaisia, en usko,että kukaan heistä tykkää just samoista asioista kuin minä, jotkut ovat jopa rasittavia joidenkin innostuksiensa kanssa, heh, mutta aivan ihania ystäviä kumminkin. Yhteistä meille on,että olemme avarakatseisia, suvaitsevaisia, auttavaisia ja ennen kaikkea välitämme ystävyydestä. En voisi kuvitella,millaista elämäni olisi ilman ystäviä, joiden puoleen kääntyä milloin vain.
En tosiaankaan kehuskellut yhtään mitään, totesin vain,että tosiystäviä voi löytyä myös ihmisistä,joiden kanssa intressit ei kohtaa täysin.
t.8
ihme touhua!
AP, mä alkaisin ystäväksi mutta asun lapissa. joten tuskin olet täältä?!
mie oon rehellinen,iloinen,koti-ihminen mutta joskus myös menevä,riippuu vähän millä tuulella olen :D tykkään lukemisesta,kirjoittamisesta,tanssimisesta (jota en osaa,heh heh),laihduttamisesta (juupa juu...) ja shoppailusta jos vaan rahavarat antas periksi useammin :)
Minkä ikäinen olet ap ja mitä teet?
Olen 30 v. akateeminen, varakkaan miehen kanssa naimisissa ja asun Espoossa. Voin alkaa sulle kaveriksi. :)
varakasta miestä mulla ei oo, hyvinkoulutettu ja komea löytyy;)
ite oon akateeminen kans
26v eli sua nuorempi..
oon suvaitsevainen ja huumorintajuinen, pirtsakka:)
tykkään tosi paljon urheilla jne matkailla
olisi tosiaan kiva löytää hauskaa naisseuraa kaupungille ja yöelämään;)
ap
Vierailija:
Mekin muutettiin hiljattain uuteen kaupunkiin. Uusien ystävien tai edes samanhenkisten tuttavuuksien löytyminen on yllättävän hankalaa.