IL:Nenäsuihke vei lapselta tajun..mistähän suihkeesta kyse?
Tietääkö joku mistä suihkeesta lapselta meni taju? Onko siis Nasolinit ihan turvallisia käyttää lapsella?
Kommentit (9)
Niissä ikä suositus on 1v eteenpäin.
Pharmaca Fennicasta olen lukenut että joku pikkulapsi meni koomaan saatuaan aikuisten vahvuisia nenätippoja. Eli noudatettava tunnontarkasti annostelua, ja varmistuttava ettei vahingossakaan anna lapselle aikuisten tippoja.
minä annoin eilen ja tänään aikuisten Nasolinia kun en kerinnyt apteekkiin..poika on 4v... eli tosiaan pitää olla tarkkana.. en käytä yleensäkään montaa päivää Nasolinia vaan keittosuolatippoja sit..
t. AP
lasten lisäaineetonta.... En viitti kahtaa erilaista ostaa...... JA näköjään ihna hyvä niin ;)
minä annoin eilen ja tänään aikuisten Nasolinia kun en kerinnyt apteekkiin..poika on 4v... eli tosiaan pitää olla tarkkana.. en käytä yleensäkään montaa päivää Nasolinia vaan keittosuolatippoja sit..
t. AP
pikkulapsen parin vuorokauden kooma, josta lapsi onneksi toipui, on kylläkin vain yksittäinen tapaus. Mutta ei siis kannata ihan tosta vaan suihkutella/tiputella eikä etenkään aikuisten vahvuuksia ihan pienille.
vaan eri annostelutapa. Ja Otrivin ja Nasolin on ihan samaa ainetta, eri kauppanimi vaan.
keittosuolaa ja jotain vitamiinijohdosta, dekspantenolijotain ehkä?
eivät siis ole mitään harmittomia nuha-apureita imeisesti?