Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoitoaikasopimuksessa lukee 7-17. Hoitolapseni päivät ovat kuitenkin

Vierailija
28.11.2008 |

5kk olleet säännöllisesti 8-15.30. Kyllä tänään kiukutti kun hänet haettiin vasta 16.45. Vanhemmista kumpikaan ei kertonut hakuajan muutoksesta. Vaikka sopimuksessa on tuo 17.00 niin mielestäni toimivat ajattelemattomasti. Sanoinkin äidille kun haki lapsen, että minun täytyy jatkossa tietää jos menee lähelle viittä. Tai sitten saa joka päivä olla noin myöhään.

En voi suunnitella mitään menojani jos en tiedä koska lapsen hakevat.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron kyllä päiväkotiinkin, jos poiketaan normaalista hakuajasta, pitäähän se lastenkin tietää. Mutta ihana, että ei teloiteta 30-45 min poikkeamasta...

Vierailija
22/27 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa ja perhepäivähoidossa ei voi toimia ihan samoilla säännöillä.

Perhepäivähoitaja voi kuitenkin joustaa paremmin kuin päiväkoti, jos vanhemmat vaan haluavat osaltaan sen toimivan. Arvostavat hoitajaa ja kunnioittavat hänen oikeuttaan vapaa-aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haen tunnin heitolla tiettyyn aikaan. Eli olen ilmoittanut hakevani lapset viideltä viimeistään. Joskus pääsen lähtemään puoli neljä, joskus neljä ja joskus vasta vähän vaille viisi. Aamulla lähdemme kun ehdimme. Liukuva työaika kun on, ei se ole itselle niin justiinsa. Enkä todellakaan ala siitä stressaamaan, että hoitaja ei pääse kampaajalle. Itsekin varaudun joka päivä olemaan tiettyyn asti töissä ja jos hyvin käy, pääsen aiemmin lähtemään. Eihän siitä mitään tulisi, että varaisin vaikka sen kampaajan ja töissä ilmoittaisin asiakkaalle, että joo, olen varannut kampaajan, vaikka minun pitäisi olla vielä tunti töissä, koska eilenkään täällä ei enää tähän aikaan käynyt ketään.

Vierailija
24/27 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkää en kuljeta mukana (ei ole työkännyä). Jos lapsi ei ole paikalla niin vanhemmat joutuvat hoitamaan itse 10.30 asti kun tulemme takaisin. Vaikka itselläsi on liukuva työaika niin kyllä se lapsi voi tulla säännöllisesti hoitoon.

Vierailija
25/27 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitolapset täytyy hakea viimestään 16.45 vaikka hoitoaikasopimuksessa lukisi 19.00. Jokainen äiti ja isä saa tehdä kuten parhaaksi näkee mutta jonkun on tultava lapsi hakemaan.

Vierailija
26/27 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk menee kiinni 16.30. Lapset haetaan siihen mennessä. Yleensä olemme auki 17.

Vierailija
27/27 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkännyä olisikaan. Onneksi lapset on päiväkodissa.

Kännykkää en kuljeta mukana (ei ole työkännyä). Jos lapsi ei ole paikalla niin vanhemmat joutuvat hoitamaan itse 10.30 asti kun tulemme takaisin. Vaikka itselläsi on liukuva työaika niin kyllä se lapsi voi tulla säännöllisesti hoitoon.