Mitä Maajusseissa tänään? En nähnyt.
Kommentit (15)
Yllättäen Janin ja Miian suhteesta ei tullut mitään eli eivät ole enään yhdessä.
Ape ja Riina jatkoivat yhdessä.Olen lukenut etteivät olisi enään yhdessä mutta mistä sen tietää.
Jouni aikoi edelleen tapailla sitä naista,jonka oli tavannut myöhemmin.
Aslak ja Merja jatkoivat yhdesä ja uudessa Seiskassa on että oli nähty yhdessä lomalla hyvin rakastuneen näköisinä.
Jussi ja Maija eivät jatkaneet yhdessä.Lopussa näytettiin seur.jaksoa,jossa kaikki maajussit kokoontuvat ja Jussi tulee ensin yksin ovesta ja joku kysyi että yksinkö tuli mutta kohta näkyi ovensuussa tummaa naista ja kyllä Jennyltä näytti.
ohjelma näkyy maikkarin sivuilla ilmaiseksi!
Ihastuin Aslakiin totaalisesti.Jotenkin vaan niin ihana.Ja jotenkin sopii Merjan kanssa hyvin yhteen.Alkuun ajattelin että ei tule paria heistä ainakaan mutta loppua kohden tuli vahva tunne että jotain niiden välillä on.
Mäkin katsoin, että olikohan se Jenny, joka sieltä ovesta tulee Jussin perässä! Jospa Jussi on tullut järkiinsä! :)
Aslak ja Merja näyttivät kyllä ainoalta parilta, jolla saattaisi olla yhteinen tulevaisuus. Apekin taisi olla enemmän ihastunut Jussiin kuin Riinaan, niin hyvin pojilla tuntui synkkaavan!!
Olin ihan varma, että kenestäkään muista ei tule paria kuin Jussista ja Maijasta mutta miten kävi? No aivan päinvastoin tietysti;)
Toivottavasti se Jaakko löytäis onnensa myöskin.
Tuossa vaiheessa, kun vasta tutustutaan niin hiukka liian tutunomaista puhetta, että "jätetään kyllä ens kerralla akat kotiin" jotain tuollaistahan tämä herrasmies-Jussi lohkaisi :/ itse pidin kyllä hänestä eniten, mutta pikku tuiterissa sittenkin aika plääh tyyppi..
fiksu! Kultivoitunut maajussi, totta tosiaan! Puhui englantia ja osasi eritellä ajatuksiaan tosi viisaasti. Kivan oloinen tyyppi. Minua ärsytti se Merja, joka jollakin tapaa ohjasti sitä Aslakia koko ajan. Kyhnäsi vieressä ja levitteli aurinkorasvaa omistajan elkein.
Kävi sääliksi Riinaa, joka oli selvästi pettynyt matkaan.
Siinä vasta järkevä mies, eritteli parisuhteen onnistumisen kulmakiviä tuosta noin vain ja kuule on maalaisjärki paikallaan! Siinä menee kerrankin Mies hukkaan, pitäisi varmasti naistaan kuin kukkaa kämmenellä ja saisi parisuhteen onnistumaan. Ja olin yllättynyt kun puhui englantia ja oli hyvinkin sivistynyt. Ulkonäkö antaa olettaa että hän olisi toista maata, mutta kun suunsa aukaisee niin siinäpä hieno mies.
Toivottavasti löytää sympaattisen ihanan naisen ja pian :)
eihän se edes ole mikään ruma!! En ymmärrä miksei löydä itselleen elämänkumppania!
Esim se Jani oli paaaaljon rumempi......
Tsemppiä Jaakolle! =)
Miiakin näytti viihtyvän usein hänen seurassaan.
Eikä tosiaan ole ruma, vähän on ylipainoa, mutta aivan ihana mies!
Vähän painoa pois ja kotiin sisustusta, niin avot!
Toivottavasti Jaakko löytää hyvän seuralaisen itselleen.
Mikä päivä maajussit tulee uusintana?