Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi keski-ikäiset naiset

Vierailija
28.11.2008 |

ja siitä vanhemmat ovat niin katkeria ja kateellisia nuoremmille naisille?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa näin 40-kymppisenä elämä on aikas mukavaa: opiskelut takana, työpaikka ja muut kuviot selvinä, itsetunto kunnossa - nuoruuden epävarmuus tipotiessään - seksikin on eri nastaa, vaikka ei toki ole enää 20-kymppisen kuosissa, mutta virtaa riittää ja rohkeutta samoin.

Vierailija
2/17 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa näin 40-kymppisenä elämä on aikas mukavaa: opiskelut takana, työpaikka ja muut kuviot selvinä, itsetunto kunnossa - nuoruuden epävarmuus tipotiessään - seksikin on eri nastaa, vaikka ei toki ole enää 20-kymppisen kuosissa, mutta virtaa riittää ja rohkeutta samoin.

Kumminkin pidät äijästäs tiukasti kiinni kun joku parikymppinen hottis kävelee vastaan ja mulkoilet pahasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä siinä 50-v. Tai enemmän.

Vierailija
4/17 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus ärsyttää joidenkin nuorempien naiivius. Idealismi josta on joutunut itse jo luopumaan. Yleinen oletus on tietysti että vanhempi nainen on kateellinen nuoremman ulkonäöstä ja sen tuomasta miesten huomiosta. En ole koskaan sitä huomiota juurikaan saanut joten ei tunnu missään.

t. kyyninen ja väsynyt keski-ikäinen akka

Vierailija
5/17 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-kymppinen on noin 400-vuotias.

4-kymppinen on noin 40-vuotias.

Mutta joo; itsellä vielä vähän matkaa 40-vuotispäivään, mutta kyllä varttuneena on paljon kivempaa olla kuin epävarmana ja itseään etsivänä nuorena.

Vierailija
6/17 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus ärsyttää joidenkin nuorempien naiivius. Idealismi josta on joutunut itse jo luopumaan. Yleinen oletus on tietysti että vanhempi nainen on kateellinen nuoremman ulkonäöstä ja sen tuomasta miesten huomiosta. En ole koskaan sitä huomiota juurikaan saanut joten ei tunnu missään.

t. kyyninen ja väsynyt keski-ikäinen akka

te keski-ikäiset naiset näette naiiviuutta sielläkin missä sitä ei ole. Kerrotko esimerkin tästä naiviiuudesta? Sitä ettei kulje naama nurinpäin ja valita niinkuin sinä vai?

Vierailija
7/17 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

;-)

Vierailija
8/17 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä olla niin epävarma itsestään; mitähän toikin katsoo, onko mussa jotain vikaa, se on varmaan kateellinen..

Vinkkinä vaan, älä yritäkkään tulkita meidän keski-ikäisten naisten ilmeitä, tulkitset ne kuitenkin väärin.

..Kumminkin pidät äijästäs tiukasti kiinni kun joku parikymppinen hottis kävelee vastaan ja mulkoilet pahasti.

Vierailija
9/17 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä olla niin epävarma itsestään; mitähän toikin katsoo, onko mussa jotain vikaa, se on varmaan kateellinen..

Vinkkinä vaan, älä yritäkkään tulkita meidän keski-ikäisten naisten ilmeitä, tulkitset ne kuitenkin väärin.

..Kumminkin pidät äijästäs tiukasti kiinni kun joku parikymppinen hottis kävelee vastaan ja mulkoilet pahasti.

Eikä sitä keski-ikäisten juoruamista, kyräilyä ja panettelukerhoja. Niin säälittäviä katkerien ihmisten juttuja.

Vierailija
10/17 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsos kun on muutakin elämää kuin yksi vaivainen mies. Sitä paitsi, maailmahan on pullollaan otettavia miehiä...

Vierailija
11/17 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillähän se ongelma tuntuu olevan? Tehän juuri itse valitatte? :p

Vierailija
12/17 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaako jo etukäteen, tyttöset. Tervetuloa naisten maailmaan.

Vierailija
13/17 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai "jokainen vanhempi tekee parhaansa". Ei muuten rakasta eikä tee. Oishan se kivaa niin. Kaikkea ei paranneta hymistelyllä ja iloisella pirteydellä.

3

te keski-ikäiset naiset näette naiiviuutta sielläkin missä sitä ei ole. Kerrotko esimerkin tästä naiviiuudesta? Sitä ettei kulje naama nurinpäin ja valita niinkuin sinä vai?

Vierailija
14/17 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaahan se naamari jo silloin rupsahdella ja kateus iskeä :D

Vierailija
15/17 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, ihailen suuresti omia nuoria tyttäriäni, nuoria naisia!

Vierailija
16/17 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kotona asuu nuori teini-tyttö, niin ei tartte olla kateellinen. Päinvastoin välillä oikein säälittää mitä kaikkea vaaditaan nykyajan nuorilta, maailma on nykyään jotenkin paljon kovempi kuin silloin kun itse olin nuori.

Vierailija
17/17 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole ikäkysymys, työpaikallani on monenikäisiä naisia, ja yllättävän monen 25- 30- vuotiaat ovat todella kyynisiä.

Nelikymppisenä elämänasenne muuttuu rennommaksi ja suvaitsevaisemmaksi.

Kateusaspektia en ymmärrä, eikä siinä ole mielestäni perää.

Miksi ihmeessä nuoruutta pitäisi kadehtia? Jokainen ihminen on joskus nuori ja jokaikinen myös vanhenee(jos ei satu kuolemaan nuorena)