Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka järjestää sukujuhlat minikokoisessa kämpässä?

Vierailija
22.03.2008 |

Kesällä olis luvassa mun valmistujaiset ja lapsen synttärit. Mun kämpässä on alle 40 neliöö plus parveke. En jaksaisi pitää kuin yhdet sukujuhlat, ystävät kutsun suosiolla erikseen.

Onko mitään järkeä yrittääkään sulloa n. 15 ihmistä tänne? Vai porrastaisiko sitten että tulisivat vähän perhe kerrallaan? (Sikäli ihan ok, kun mun vanhemmat on eronnu ja ehkä parempi etteivät joudu kattelemaan toisiaan metrin päästä.)

Parveke on ihan mukavan kokoinen, joten kivan sään salliessa se helpottaa.

Ai niin, oon aivan persaukinen, joten ei oo varaa järjestää mitään kekkereitä missään muuallakaan.

Kaikki vinkit ja kommentit ovat tervetulleita!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilun järjestät seisovana, tuoleja sään salliessa enemmän vaikka sinne parvekkeelle. Hyvin onnistuu. Hauskoja juhlia!

Vierailija
2/4 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy toivoa hyviä säitä. Ei lliian kuuma, mutta hyvä ilma olla partsilla. Ja mitä todennäköisimmin jollekin poppoolle ei edes mun valitsema päivä käy, niin kuitenkaan ei kaikki pääse.

Aika kummaa, miten nyt tässä vaiheessa aloin tätä stressaamaan. Jospa nyt katottais ne opinnot eka loppuun. ;)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun vanhempien luona?

Vierailija
4/4 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkaa olisi täältä toiselle n. 4 tuntia ja toiselle 6-7 tuntia. Etelämpää matkaaville vielä pidempi matka. Ja tietty, kun mun vanhemmat on eronnu, olis outoa kutsua niitä äidin sukulaisia isän kotiin tai päin vastoin.

Muuten ihan hyvä idea.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi