Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko silloin joskus 80 luvulla pystyi tilaamaan jonkin listan ja sai ulkomaalaisia kirjeystavia ? mika osoite se oikien oli?

Vierailija
22.03.2008 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mä pystyin tilaamaan listan vielä 1990-luvullakin. Mun kaveri meni naimisiin miehen kanssa, jonka tapasi kirjeystävänä näin! He menivät naimisiin 1999, edelleen onnellisia yhdessä, 2 poikaa.

Vierailija
2/9 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kirjeystävä 80-luvulla Etelä-Afrikasta, kirjeet loppui nopsaan heti kun kerroin isäni olevan poliisi... olis siis kantisinu jättää kertomatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin IYS:ltä 13-vuotiaana noita kirjekavereita ja tosi harva vastasi. En jaksanut valittaa, vaikka rahathan olisi saanut takaisin jos ei saa vastausta.

Vierailija
4/9 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoiteltiin vielä ihan aikuisikään saakka.

Vierailija
5/9 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kirjekaveri oli sitä kautta. Uudesta Seelannista, Unkarista ja Usasta sekä Ghanasta ainakin.

Vierailija
6/9 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma oli hiukan erilainen silloin :).

Vierailija
7/9 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi se sekoili ja laittoi mulle jollekin toiselle tytölle tarkoitetun kirjeen vahingossa. Valokuvat pojista on vieläkin tallella. Oli jännää kirjoitella englanniksi ja odotin innolla aina vastauksia.

Vierailija
8/9 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta minä niitä aikoinaan löysin, lehden sai ostaa Ärrältä. On tuokin ollut netissä jo vuosia.

Vierailija
9/9 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskasta oli kaksi, Filippiineiltä yksi, samoin Kanadasta, Australiasta ja Itävallasta. Itävaltalainen poika hommasi minulle yhtenä kesänä kesätyöpaikankin kotikaupungistaan, mutta mulle tuli pupu pöksyyn enkä uskaltanut lähteä. Poika oli tosi ihastunut muhun ja hän oli vielä hemmetin komeakin. Olisi pitänyt lähteä. Ei enää sitten paljoa edes kirjoiteltu sen jälkeen kun peruin sinne lähdön. Olen joskus myöhemmin guuglannut ja hän on nykyisin valokuvaaja, jolla on oma studio. Hän harrasti valokuvaamista jo tuolloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän