Saimi Nousiaisen mielestä naisella täytyy ola korkokengät, nainen ilman niitä ei ole nainen.
Mutta Saimi kulta, etkö ymmärrä sitä, että tyylejä ja makuja on monia.
Jos minä laittaisin korkokengät näyttäisin typerältä ja oksettaisi koska en vaan mitenkään pidä kyseisistä kengistä, rumia, yäk.
Kommentit (10)
Luurankomainen kulmakarvaton punapää EVVK.
Ehkä saa kohta jonkun neuvokkipalstan pidettäväkseen jossain lehdessä. On niin kovasti noita neuvoja tarjolla.
Mitähän seuraavaksi..
siellä sitten sipsutella keskoskaappien väliä. en kait sitten ole nainen, tuskin edes ihminen kun ihan tohveleissa siellä kuljen ja ihan sama missä kengissä sinne menen kunhan sinne pääsen
kun joku keksii korkokengät turvakenkäversiona, joilla saa liikkua rakennustyömailla. Ja joilla vielä voisi tehdä niitä töitäkin. Taidan vielä tyytyä noihin miesmäisiin kenkiin toistaikseksi, jotka on hyvät jalassa ja joiden pohjan läpi ei ole naula jalkapohjassani ensi viikolla.
Ai niin, mutta Saimin maailmaan mahtuu vain kauniita ja täydellisiä ihmisiä, eihän niissä mitään vikaa ole...
Ps. Koska se variksenpelätin leikkaa itselleen otsatukan? Kamala kiilto-otsa paistaa vuodesta toiseen...
Kas tässä:
http: //www. pleaserusa. com/pic/uptown-2020blk. jpg
;-)
Morre:
Kas tässä:
http: //www. pleaserusa. com/pic/uptown-2020blk. jpg;-)
Täytyypä viedä heti tiistaina työnantajalle kuva, jos hankkisi mulle tuollaiset työkengiksi. Ei varmaan mene naula pohjasta jalkapohjaan. Tosin mitähän Saimi on mieltä polvisuojista? Voisi mennä noiden kanssa osa töissä liikkumisesta konttaamiseksi, jotta ei olisi jatkuvasti portaissa päällään. No kypärä onneksi on jo.
t. 11
En ymmärrä miten te sattee jotain teille tuntematonta ihimistä kohtaa tuollaiset agressiot! Ja ei en tunne Saimia lainkaan. Savon-sanomiin kirjoittaa kolumnia ja niissä on ainakin ihan hyviä/hauskoja mielipiteitä.
Vierailija:
En ymmärrä miten te sattee jotain teille tuntematonta ihimistä kohtaa tuollaiset agressiot! Ja ei en tunne Saimia lainkaan. Savon-sanomiin kirjoittaa kolumnia ja niissä on ainakin ihan hyviä/hauskoja mielipiteitä.
jos ei vähän kehittelisi aggressioita? Aihehan suorastaan huutaa provosoitumista. Tää on paljon kivempaa näin.
Sitäpaitsi, lähes aina kun olen kengät jalassa olen
a) töissä, matkalla töihin tai sieltä kotiin
b) lenkillä tai muuten ulkoilemassa
Enpä oikein usko, että Saimi tarkoitti kommentillaan, että naisilla kuuluu olla korkkarit komerossa, viis siitä vaikka ne olisivat kahdesti vuodessa jalassa.
t. 11
ps. Myönnetään, kaupungilla käydessäni jalassani on korkkarit lähes aina.
Saimi tietää kaiken paremmin kuin muut, on rasittava noine mielipiteineen.
Odotellaan kun Saimi on kuuskymppinen vieläkö kulkee korkkareissa jatkuvasti. Veikkaan että vaivasenluut on tullut jo ennen tuota merkkipaalua ja muita jalkavaivoja.