Mitä ihmettä miehelle joululahjaksi?
Joululahja-angsti. Mitä ihmettä miehelle? Lähes kaikille muille jo hankittuna, mutta mies on oikea ongelma. Pääasiallinen harrastus on kalastus. En vain jaksaisi
[quote]
taas
[/quote]
ostaa mitään uistimia tms, ja paremmin hän tietää itse mitä haluaa siltä saralta. Hän käyttää alkoholia, mutta koska juominen muutenkin ärsyttää en tahdo kannustaa sitä. Ei polta. On aika hurtti huumorimies, joka kyllä on iloinen ja kiitollinen kaikesta mitä saa. Minulle hän yleensä ostaa jotain koruja. Kirjojen ostaminen on turhaa. Erälehti tulee jo kestotilauksena.
HUOH! Ei ole idean ideaa.
Kommentit (7)
hierontaan, uistinkauppaan, kosmetologille.... Niin tein omalle miehelle joka ei ikinä ollut käyny kosmella tai hieronnassa... tykkäs..
Partavesi... tee itse villasukat, lämmöllä...
Hierontalahjakortti olisi juuri nappilahja! Hänellä on koko ajan selkä ja niskat jumissa ja migreeneiksikin äityviä päänsärkyjä! Jei! Se se olisi!
ap
joten sarastusvaloa ei tarvitse, ja kirkasvalolamppu onkin. :) Mutta oli kyllä tosihyvä ehdotus.
ap
niin osta Fleshlight :)
Se on lähes joka miehen mieleen, ainakin foorumeiden mukaan! (Googleta)
Itse ostin synttärilahjaksi miehelleni hierontalahjakortin, eikä lopulta edes käyttänyt sitä. Silloin ei ollut vielä koskaan käynyt hierojalla. Nykyään olisi ehkä toinen asia, kun on käynyt muutaman kerran hierojalla.
Itse ostan miehelleni kunnollisen niskatyynyn.
Hierontalahjakortti olisi juuri nappilahja! Hänellä on koko ajan selkä ja niskat jumissa ja migreeneiksikin äityviä päänsärkyjä! Jei! Se se olisi!
ap
No siinähän olisi. :P
Muutamat bokserit tulee kyllä ostettua varmasti, muutenkin. Mutta siis, pääasialliseksi lahjaksi.
Auttakaa nyt mielikuvituksetonta.