Koulutus OTK, vaatimuksena " kaytannossa osoitettu johtamistaito" - miten se ilmenee? Eli minkalaista tyokokemusta vaaditaan?
Miten edetä tyvestä puuhun juristin koulutuksella?
Kommentit (11)
Ja sitten kun on joku tutkinto, voi opettaa vähän " aiheen vierestäkin" , kunhan vain on vakuuttava. En sano että on hyvä juttu, mutta näin se usein menee.
No, eipä meidän alalla tehdä opettajan hommia ilman koulutusta. Kolme vuotta täytyy olla käytännön työkokemusta ennen kuin voi edes hakeutua opettajankoulutusohjelmaan... Et silviisiin.
Käytännössä osoitettu johtamistaito, voisikohan se tarkoittaa että olet ollut pomona tai ainakin ryhmän leaderinä aikaisemmissa hommissa?
Ainakin minun tuttavapiirini kaikkitietävä juristi osaa ja tietää kaikesta kaiken ihan rasittavuuteen saakka.
Vierailija:
Käytännössä osoitettu johtamistaito, voisikohan se tarkoittaa että olet ollut pomona tai ainakin ryhmän leaderinä aikaisemmissa hommissa?
Vai oletko koskaan opettanut? Sekin on johtajuutta.
6
Osaisitko 6 auttaa, mihin voisin tarjoutua opettamaan? Valmennuskursseille en halua..miten yliopistolle?
ap
Kokeilepa Amiedua, Markkinointi-instituuttia yms. aikuiskoulutuskeskuksia. Tutustu amk:n opintokokonaisuuksiin. Aina tarvitaan lakimiestä opettamaan pykäliä selkokielellä.
Olen erittäin kiinnostunut opettamisesta ja minulla olisi tietyn alan erityisosaamistakin, vaikka nuori olenkin.
ap
Eli valmistutaan ensin itse ja sitten mennään itse opettamaan ilman muuta käytännön työkokemusta. Hullua, sanon minä.