Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin netistä kiinnostavan miehen...

Vierailija
21.03.2008 |

Eli Match on tullut koluttua profiilin kanssa ja siellä eräs ihan (ainakin kuvan perusteella) kivannäköinen mies vinkkasi ensin minulle ja kun vinkkasin takaisin, siitä lähti kirjoittelu...

Ei olla vielä tavattu, mutta viestejä on sadellut kymmenittäin puolin ja toisin - sekä meiliä että tekstareita. Jotenkin tuntuu siltä, että tässä on nyt sellaista sielunkumppanuutta ilmassa, koska molemmilla on suht samanlaisia elämänkokemuksia takana (avioero puolison uskottomuuden takia, kaksi lasta, vaativa työ, jne.), mikä tekee jo heti jotakin yhteistä. Tykkään myös hänen tyylistään kirjoitella huumorintajuisesti ja niin lämpimästi. Odotan innolla tapaamistamme, joka on siirtynyt molempien työkiireiden, työmatkojen ja sairastelujen takia.

Enpä olisi uskonut netin voimaan... Mutta romahtaakohan tämä minun pilvilinnani, kun tapaat hänet oikeasti livenä... Jänskättää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin onnistunut nettideittaus ja nyt yhteistä elämää takana jo parisen vuotta. Aikuinen nainenkin voi onnistua, usko pois. :-)

Vierailija
2/4 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sitten kertoa lisää,ettet ap,pety;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä löydy sitä nikkiä enää, tarkistin asian (sen verran tarkka olen). Ihan fiksulta ihmiseltä hän oikeasti vaikuttaa, eikä ole suinkaan ensimmäinen ns. pokani. Muutama on tullut nähtyä ja heistä vain yhden kanssa pidän edelleen yhteyttä - ystävänä.

Ap.

Vierailija
4/4 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin saman kokenut, ja tavatessa kaikki meni hyvin ja on tähän asti jatkunutkin hyvin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi