Mitä teillä perhe tekee just nyt?
Kommentit (23)
ja lapsi leikkii Legoilla omassa huoneessaan. Huoh...
Lapset riisuvat ja lopettelevat eläinsairaala leikkiä, mies pesee vauvan peppua, sauna on lämmin. Olemme menossa saunaan ja saunan jälkeen teen Pirkan ohjeen mukaista Mrengon tsm kanaa/broileria ja villiriisisekoitusta.
Mies suihkussa.
Kohta lähden valmistautumaan iltaan!=)
kanssa odotetaan naapurin äitiä ja lasta aarteenetsintään . olen tehnyt lapsille kartat ja 13 eri rastia , jonka päässä odottaa palkinto kaikille . paistamme makkaraa samalla ja juomme kuumaa kaakaota : ) eli loppuilta menee ulkoillessa omalla pihalla .
Minä olen tehnyt täällä " hiki hatussa" ruokaa ja odottanut netin ääressä heitä kotiin syömään ;-)
Minä istahdin kokkailujen lomasta hetkeksi huilaamaan tähän koneelle. Pöytä on katettu ja kohta käymme syömään. :-)
Mies kahden nuorimman kanssa pihalla.
Mies makoilee tuossa sängyllä ja kattoo telkkaria. Lapset tuntuvat yskivän ja kattovan Olipa Kerran Elämää nauhalta. Ovat sen verran väsyneitä, että kohta saavat ruveta iltahommille ja nukkumaan.
2 nuorinta lasta 3v. ja 1v. nukkuvat. Esikoistyttö 5v. on jo mökillä mun siskojen kanssa, jonne me muut mennään huomenna ilta myöhään. Ja minä tässä koneella.
Äsken soitin esikoiselle ja vielä se siellä oli hereillä. Oli ollut saunomassa ja alkamassa iltapalalle..toivotin hyvät yöt. Lapsi siis " ekaa" kertaa yötä pois kotoa.
Tais olla minulla enempi ikävä. :)
Ollaan kinasteltu miehen kans tänään, joten ei mikään huvita.
Mies makaa sohvalla, tuli juuri nukuttamasta taaperoa, joka siis nukkuu.
Minä istun nyt koneella kun en muutakaan keksi, kohta nukkumaan.
Koska huomenna aamulla haetaan tänne...
Mies nukkuu, ja minä nautin ainoata siideriäni.
Mies istuu sohvalla ja lukee jotain, tv on auki. Minä pitkästä aikaa koneella ja ainoa siiderini on loppumaisillaan.
Keskimäinen luultavasti nukkuu. Kuopus ainakin nukkuu ja mies kuvittelee että tv1 tuleva elokuva on hyvä ja upoutuu hänen päähänsä silmäluomien läpi.
mä lähden laittaan pyykit kuivumaan ja alan kattoo nauhotuksia. Masukki potkii :)
mies ja poika lähtivät hiihtämään ja mulla on pullataikina kohoamassa, pyykkikone on pyörimässä ja kaipa sitä pitäisi uloskin vääntäytyä päivän päälle :)
Minä pari tuntia ollut lasten kanssa ylhäällä. syöty aamupalaa. Nyt imetän vauvaa ja muut leikkii omiaan.
kaksi alle kolmevuotiasta lasta nukkuu ja yksi kouluikäinen on etäisällään.