Pimppipieru
Mitenkä on häpeättekö te naiset kun sellainen tulee yhdynnässä?
Vaikka kyllähän me miehet olemme siihen yhtä paljon syyllisiä kun vatkaamme ja aiheutamme kyseisen imanpääsyreaktion.
Minä ainaskin tykkään kaikesta niistä äänistä ja voihkimisesta.
Kommentit (6)
Minusta kokonaisuus on kaikista parhainta. Ensiksi naurattaa kun vahingossa vetkauttaa huonossa kulmassa ja kuuluu se "Hörpsis" ääni. Sitten tulee myös vedet silmiin kun muija nolona juoksee vessaan *askel "prööt" *askel "prup prup" *askel "pröttötöötö...". Muijaa nolottaa kyllä kaksin käsin mutta kyllä sekin nauraa.
miksi muija juoksee vessaan?
Minusta kokonaisuus on kaikista parhainta. Ensiksi naurattaa kun vahingossa vetkauttaa huonossa kulmassa ja kuuluu se "Hörpsis" ääni. Sitten tulee myös vedet silmiin kun muija nolona juoksee vessaan *askel "prööt" *askel "prup prup" *askel "pröttötöötö...". Muijaa nolottaa kyllä kaksin käsin mutta kyllä sekin nauraa.
Kun en tajunnut, mistä oikeen oli kyse ja kui mulle just kävi niin, oli noloa.
Nyt tajuan, et se on aika pitkälle miehestä kiinni, jos niin pääsee käymään ja toisaalta sanon, jos tiedän jossain tietyssä asennossa menevän helposti ilmaa. Mut mä en mihinkään vessaan juokse, painan ilman samantien ulos, et homma voi jälleen jatkua ;)
Mieheni on kauhea hoseltaja vieläkin lähes 40-vuotiaana.. joten se ei ole mikään ihme edes. Voisikin joskus antaa minulle enemmän tilaa. sitten miehet ihmettelee, kuinka naiset on passiivisia.
Itse en myönnä olevani pasiivinen, mutta saan kyllä todella olla aktiivinen, että saan itsekin vaikuttaa asioiden kulkuun. Määräkään ei lisää mieheni kanssa laatua. Mistä lienee hosumisen johtuvan.
heh kyllä on aiheet.. yhdyn kysyjän kommenttii aiheesta... tietää saaneensa edes jotain sängyssä aikaseks.. ei vaa.. ei naisten niitä kannata hävetä. mitä ollaan poikien kanssa juteltu niin kaikkien suusta oon kuullu et se on vaan kiihottavaa..
Ääntelen ja voihkin kyllä muuten, mutta ne äänet hävettää niin pirusti!