Tervehtisitkö?
Sattui niin, että kävimme tutustumassa erääseen paikkaan ja saimme opastusta eräältä erittäin mukavalta herralta. Samana päivänä törmäsin ko ihmiseen toisaalla ja huomasin katseesta, että tuo mies selvästi tunnisti minut (vaikka olin vain yksi isosta joukosta).
Olisitko tervehtinyt?
Minä vähän hämmennyin kun hän tunnisti minut (olin vain yksi muista isossa joukossa), enkä tajunnut että olisikohan pitänyt tervehtiä...
Plussalla hiljaista, kysyn teiltäkin :)
Mua oikeesti nyt harmittaa, etten sanonut mitään :( Hymyilin vain " tunnistamisen" merkiksi.
Kommentit (14)
onko sulla taipumusta neurooseihin? Toi kuulostaa ihan multa muutama vuosi sitten, ei vaan osaa antaa olla ja unohtaa vaikka kyseessä pieni mitätön asia, älä anna itsesi takertua ja syyllistyä moisesta asiasta, tuskin se mieskään nyt pääsiäistään pohtii ja suree että voi kun se rouva ei sen enempää tervehtinyt kuin hymyllä. Oikeesti, anna olla.
Vierailija:
onko sulla taipumusta neurooseihin? Toi kuulostaa ihan multa muutama vuosi sitten, ei vaan osaa antaa olla ja unohtaa vaikka kyseessä pieni mitätön asia, älä anna itsesi takertua ja syyllistyä moisesta asiasta, tuskin se mieskään nyt pääsiäistään pohtii ja suree että voi kun se rouva ei sen enempää tervehtinyt kuin hymyllä. Oikeesti, anna olla.
Vierailija:
tuskin se mieskään nyt pääsiäistään pohtii ja suree että voi kun se rouva ei sen enempää tervehtinyt kuin hymyllä
Miten niin rouva?
ja tuo on juuri sitä neuroosin ruokkimista, että kiusaat itseäsi ajatuksella että jos mies kuitenkin nyt suree sitä hymyä. Tuo on vahingolista ja saattaa oikeasti pahentaa neuroosia ja ahdistuneisuutta.
että on mulla isojakin juttuja mielessä, että ko pikkujutut nyt vaan sattuivat jäämään häiritsemään, elin vuosia vuosia noin, kunnes muista syistä terapiaan hakeutuminen toi esiin tuon piirteen minussa, ja terapeuttini sanoi että juuri tuollaiset asiat on niitä merkkejä, täytyy vaan antaa olla.
Vierailija:
että on mulla isojakin juttuja mielessä, että ko pikkujutut nyt vaan sattuivat jäämään häiritsemään, elin vuosia vuosia noin
Enkä käytä koko loppuviikkoa asian pohtimiseen. Asia sattui tänään ja huomenna tuskin muistan koko juttua :)
ap
Eli sovitaan nyt että se hymy riitti, kun et todella tunne ko miestä ettekä ole muutenkaan varsinaisen tuttuja, on kohteliasta osoittaa tunnistaminen hymyllä.
Vierailija:
Eli sovitaan nyt että se hymy riitti, kun et todella tunne ko miestä ettekä ole muutenkaan varsinaisen tuttuja, on kohteliasta osoittaa tunnistaminen hymyllä.
ap
No jo on sullakin aika tylsää kun tuollaista asiaa jaksat pohtia ja oikein kahdella palstalla kysellä. get a life.
ap