Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tervehtisitkö?

Vierailija
20.03.2008 |

Sattui niin, että kävimme tutustumassa erääseen paikkaan ja saimme opastusta eräältä erittäin mukavalta herralta. Samana päivänä törmäsin ko ihmiseen toisaalla ja huomasin katseesta, että tuo mies selvästi tunnisti minut (vaikka olin vain yksi isosta joukosta).

Olisitko tervehtinyt?

Minä vähän hämmennyin kun hän tunnisti minut (olin vain yksi muista isossa joukossa), enkä tajunnut että olisikohan pitänyt tervehtiä...

Plussalla hiljaista, kysyn teiltäkin :)

Mua oikeesti nyt harmittaa, etten sanonut mitään :( Hymyilin vain " tunnistamisen" merkiksi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/14 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla taipumusta neurooseihin? Toi kuulostaa ihan multa muutama vuosi sitten, ei vaan osaa antaa olla ja unohtaa vaikka kyseessä pieni mitätön asia, älä anna itsesi takertua ja syyllistyä moisesta asiasta, tuskin se mieskään nyt pääsiäistään pohtii ja suree että voi kun se rouva ei sen enempää tervehtinyt kuin hymyllä. Oikeesti, anna olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

onko sulla taipumusta neurooseihin? Toi kuulostaa ihan multa muutama vuosi sitten, ei vaan osaa antaa olla ja unohtaa vaikka kyseessä pieni mitätön asia, älä anna itsesi takertua ja syyllistyä moisesta asiasta, tuskin se mieskään nyt pääsiäistään pohtii ja suree että voi kun se rouva ei sen enempää tervehtinyt kuin hymyllä. Oikeesti, anna olla.

Vierailija
4/14 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tuskin se mieskään nyt pääsiäistään pohtii ja suree että voi kun se rouva ei sen enempää tervehtinyt kuin hymyllä

Miten niin rouva?

Vierailija
5/14 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat synninpäästön, hymy riitti, se mies ei varmasti sure.

Vierailija
6/14 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/14 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuo on juuri sitä neuroosin ruokkimista, että kiusaat itseäsi ajatuksella että jos mies kuitenkin nyt suree sitä hymyä. Tuo on vahingolista ja saattaa oikeasti pahentaa neuroosia ja ahdistuneisuutta.

Vierailija
8/14 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on mulla isojakin juttuja mielessä, että ko pikkujutut nyt vaan sattuivat jäämään häiritsemään, elin vuosia vuosia noin, kunnes muista syistä terapiaan hakeutuminen toi esiin tuon piirteen minussa, ja terapeuttini sanoi että juuri tuollaiset asiat on niitä merkkejä, täytyy vaan antaa olla.

Vierailija
9/14 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että on mulla isojakin juttuja mielessä, että ko pikkujutut nyt vaan sattuivat jäämään häiritsemään, elin vuosia vuosia noin

Enkä käytä koko loppuviikkoa asian pohtimiseen. Asia sattui tänään ja huomenna tuskin muistan koko juttua :)

ap

Vierailija
10/14 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sovitaan nyt että se hymy riitti, kun et todella tunne ko miestä ettekä ole muutenkaan varsinaisen tuttuja, on kohteliasta osoittaa tunnistaminen hymyllä.

Vierailija
11/14 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli sovitaan nyt että se hymy riitti, kun et todella tunne ko miestä ettekä ole muutenkaan varsinaisen tuttuja, on kohteliasta osoittaa tunnistaminen hymyllä.

ap

Vierailija
12/14 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi kyselee.

Vierailija
13/14 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on sullakin aika tylsää kun tuollaista asiaa jaksat pohtia ja oikein kahdella palstalla kysellä. get a life.

Vierailija
14/14 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap