Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meri vai Bettina?!

Vierailija
20.03.2008 |

Vastaan itse Meri. Kaunis ja herttainen tyttö -ja tytöttelystä huolimatta pidän jotenkin aikuisempana kuin Bettinaa. Bettinassa ärsytti viimeksi nen iskä-höpinät " kivaa kun iskäki tykkää" ...

Mutta onko Meri liian hyvä Antille?!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että Antti valitsee hänet ja lähtee suhteeseen tosissaan.

Bettina on kiva tyttö, mutta aika lapsellisen oloinen ikäisekseen kypsälle ja " vakavalle" Antille.

Vierailija
2/6 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merisssä häiritsee sen hymistelevä asenne,hiljaisuus ja ne katseet joiden kai pitäs kertoa enemmän ku tuhat sanaa tmv... ja se on jotenkin mielistelevän oloinen..

+ mua ihmetytti et mikäköhän oli sellanen perheessä sattunut sairastapaus??

Antti on perheihminen/sukuihminen selkeesti ja B:n perhekkin teki häneen vaikutuksen,B on suora,rehti ja ihan aikuisen oloinen nuori nainen.

Mitä siitä jos sanoo iskä?? Missä iässä tottuttu tapa sanoa joku asia jotenkin pitäs muuttaa? Mä sanon isi edelleen,ihan niinkuin aina ja ikää on 32v... hirttääkää mut jos tahdotte!! ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivostuttavia pissiksiä molemmat!

ANA!!

Vierailija
4/6 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kun Ana ei liehitellyt Anttia niinkuin muut, niin Antti ei sitten jaksanut odotella...Antti valitsee Bettinan, koska on itsekin vielä hyvin lapsellinen.

Vierailija
5/6 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkaat toverini, mikä hemmetti se Bettinan otsatukka on?!?! :D Aivan järkyttävä!!

Näkeekö se ees mitään sieltä, vai kurkkiiko välistä :D Ohhohhoo, tällä on monet naurut saatu kavereiden kanssa :D

Vierailija
6/6 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mulle kumpi, Anan toivoin voittavan mutta se tippu jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi