Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko rottweilerin? Siis jos olet ennen pitänyt rodusta.

Vierailija
20.03.2008 |

En nyt kysele mieleipiteitä ihmisiltä, jotka eivät muutenkaan vastaavanlaisista palveluskoirista pidä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä yleistää tässäkään asiassa.

Vierailija
2/8 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme kuitenkaan uskaltaneet sellaista ottaa, otimme hoffin, siitä rodusta löytyy huomattavasti vähemmän pipipäisiä yksilöitä.

Ehkä harkitsen taas rotikkaa kun lapset ovat kasvaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parilla tutulla on rotikka, ja ne on ihan kivoja tapauksia, tykkään niistä. Mutta jo aiemmin olen tullut siihen tulokseen että itse en kyseistä rotua ottaisi.

Vierailija
4/8 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvistä linjoista (hyväluonteiset ja terveet vanhemmat) otettuna ja hyvin koulutettuna rotikka on mukava perhekoira.

Vierailija
5/8 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. sekopää kultaisennoutajan puremaksi joutunut

Vierailija
6/8 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kasvattaja sanoo että, " tän vanhemmat muuten on ihan sekopäisiä" .

En ottaisi ikinä rotikkaa, dopermania tai muuta tollasta " tappajakoiraa" .

Vierailija
7/8 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suosikkeja ovat rottweiler, doberman ja sefer. Tosin, kun lapset oli pienempiä, niin olin kallellaan labradorinnoutajiin ja kultaisiin noutajiin.

Vierailija
8/8 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen perheessä on ollut 3 Rottista, joista viimeisin kuoli vähän aikaa sitten. Harkitsevat siis anoppilaani uutta Rottista. Meillekin voisi sellainen tulla ihan hyvin, mutta koska molemmat käymme töissä, eikä koiralle olisi aikaa, ei koira sovi meidän elämäämme.

Varsinkin Rottis, mutta myös muut koirat, tarvitsevat kasvattajan aikaa eikä niin että tehdään 7-8 tuntisia tai pidempiä työpäiviä, jolloin koira on yksin sisällä kaupungissa. Eri asia jos on koiratarha pihalla ja tilaa jossa koira voi myös yksinollessaan puuhastella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän