G: Mitä haluaisit juuri nyt, jotain ihanaa siis? ov
Ja lapsista, perheestä ja terveydestä ei saa tässä ketjussa puhua, ainoastaan omasta nautinnosta ja ilosta.
Minä aloitan: Haluaisin Lauri Ylösen tai Peter Franzenin sänkyyni kattomaan minua silmiin ja puhumaan mukavia. (ei siis seksiä)
Kommentit (11)
Kebab-annos esimerkiksi... Jälkkäriksi jotain ihanaa suklaata... Sitten miehen kanssa juttelemaan sänkyyn.
En voi toteuttaa unelmaani, koska
a) olen laihdutuskuurilla enkä voi syödä enää tänään
b) mies katsoo jotain kiinalaista leffaa
c) parannan maailmaa av:lla
Onneksi tuo toteutuu ihan kohta, kun se tulee tuolta suihkusta, nyt jo veden kohina loppui...
Et kuukautiset ois ohi ja pääsisin rehvastelemaan poikaystävän kanssa ;)
Ja toivoisin myös, etten saisi virtsatieinfektio-oireita aina seksin jälkeen.
Sen sijaan istun yövuorossa vetoisassa huoneessa, jossa liian kirkkaat valot ja oloni on viluinen ja huonotuulinen.
remonttimiehet meille maalaamaan seinät ja tapetoimaan osan huoneista. Plussana voisi olla White Russian.
Ja oikeastaan toivoisin, että vauva syntyisi jo.
vois hypätä lentokoneeseen ja lentää vaikka Kreikkaan, minne aina on kiva ikävä. Siellä sitten kuunnella aaltojen ääniä ja istua terassilla ja katsoa vaan merelle kauas. Samalla voisi tietty ottaa kasvonaamion, jalkahoidon ym. hemmottelua ja viinilasi toisessa kädessä.
saada hyvällä mielellä herkutella, eikä koko ajan stressata, kun lihoo pelkästä ajatuksestakin. Ja pääsiäinen tulossa, aargh. 12kg tullut jo, vielä 8vk. =+8kg? Ja kesä tulossa.
ja ostella ihania uusia vaatteita...näyttää pitkästä aikaa hyvältä. Onneksi lapseni on kaunis ja kauniisti puettu, ehkäpä ihmiset katsovat vain häntä kun liikumme kaupungilla...?
Olen vielä nuori, ja nättikin, mutta olen ollut jo vuosia naimisissa, ja tunnen itseni vanhaksi ja... Olisi kiva tuntea sitä ensirakkauden ihanuutta, sanotakoon.