Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avasin suuni taas väärässä paikassa... Noloa:(

Vierailija
19.03.2008 |

Asiakas sai uuden leikkauksen ja värin. Vähän oli epävarma, että tuliko sittenkin liian suuri muutos entiseen. Rohkaisin häntä, sanomalla että " miksei sopis viiskymppiselle! Sä oot kuitenkin niin nuorekas muuten" .

Noo, sitten maksaessaan näytti henkkareita. Meinasin kuolla häpeästä, 38-vuotias...

Onko teille sattunut jotain yhtä noloa? Siis mitä olette asiakkaalle möläyttäneet?

Hävettää vieläkin, ei varmasti enää asiakkaaksi tule.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Milloin toi sun vauva syntyy?" Kampaaja ei ollut raskaana.

Ei ole äitini koskaan kehdannut takaisin ko. kampaamoon.

Vierailija
2/15 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen luullut vanhemmaksi. Olen usein ajatellut, että mitähän sitä itse teen tuon ikäisenä... Ja sitten olen saanut selville että ko. hlö on minua esim 5v nuorempi... Ja olen ollut satavarma että on jotain 5-10v vanhempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Asiakas sai uuden leikkauksen ja värin. Vähän oli epävarma, että tuliko sittenkin liian suuri muutos entiseen. Rohkaisin häntä, sanomalla että " miksei sopis viiskymppiselle! Sä oot kuitenkin niin nuorekas muuten" .

Noo, sitten maksaessaan näytti henkkareita. Meinasin kuolla häpeästä, 38-vuotias...

Onko teille sattunut jotain yhtä noloa? Siis mitä olette asiakkaalle möläyttäneet?

Hävettää vieläkin, ei varmasti enää asiakkaaksi tule.

Asiakkaan mies oli että " Ootko jättänyt jotain kertomatta?" . Eikä tod ollut sitten raskaana...

Vierailija
4/15 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuossa tilanteessa kuuluukin tsempata asiakasta. Mutta se mitä suustasi päästit, oli sellaista, mitä en voi uskoa. PROVO!!!

Vierailija
5/15 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pha, paha, paha.. Tosi paha.

t: parturi-kampaaja minäkin

Vierailija
6/15 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravintolassa, että jaahas, syöt sitten kahden edestä!

Sanoin, että en minä odota, ja tämä henkilö vaan inttää, että mitäs sitä nyt enää salailemaan, kun noin hyvin näkyy.

Minä sitten siihen, että kun en odota niin en odota, maha vaan on tällainen pallo.

Olen itse aika hoikka mutta mahani pömpöttää. Voisi tosiaankin luulla, että olen raskaana.

Vierailija
7/15 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulu sinulle ennen kuin henkilö itse sanoo raskaudesta suoraan.

Vierailija
8/15 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että ulkonäön perusteella olettaa jonkun tietyn ikäiseksi. Luulisi aikuisen ihmisen tietävän etteivät kaikki vanhene samalla tavalla.

Vierailija
9/15 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

se, että ulkonäön perusteella olettaa jonkun tietyn ikäiseksi. Luulisi aikuisen ihmisen tietävän etteivät kaikki vanhene samalla tavalla.

Musta tuntuu, että kaikki tekee jonkinlaisen arvion iästä ulkonäön perusteella. Esim. kuinka muuten kaupan kassa tietäsi, kelle myy kaljaa ja kelle taas ei.

Vierailija
10/15 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/15 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sinäkin ap sen tiedät varmasti :-) Sanottu mikä sanottu, asiakasta varmaan harmitti ja etsii toisen kampaajan mutta sattuuhan noita mokia jokaiselle joskus! Nyt olet vähän viisaampi.

Tsemppiä!

Vierailija
12/15 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Asiakas halusi uuden nuorekkaan lookin ja tähdensi vielä, että ei sitten mitään tylsää ja tavallista. Kollegani sanoi hänelle " joo ei todellakaan tehdä susta mitään Nordean kassaneidin näköistä" .

Sanoin myöhemmin tälle kollegalleni, että ei noin voi asiakkaalle sanoa, mitä jos onkin töissä Nordealla. Aika epätodennäköistähän tuo ois ollut, MUTTA KUINKAS OLLAKAAN, muutaman kuukauden päästä luin kolumnisti Hanna Jensenin kolumnia Kotivinkistä ja hän kertoi siinä miten ystävänsä oli käynyt " trendikkäällä mieskampaajalla" ja pyytänyt uutta mallia, johon kampaaja oli vastannut tuon edellisen lainin ja tämä hänen ystävänsä oli häveliäästi potkinut Nordean kulkupassia syvemmälle laukkuunsa...:):)

Että TODELLAKIN kannattaa varoa sanojaan:)!

Vierailija
13/15 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

...Asiakas halusi uuden nuorekkaan lookin ja tähdensi vielä, että ei sitten mitään tylsää ja tavallista. Kollegani sanoi hänelle " joo ei todellakaan tehdä susta mitään Nordean kassaneidin näköistä" .

Sanoin myöhemmin tälle kollegalleni, että ei noin voi asiakkaalle sanoa, mitä jos onkin töissä Nordealla. Aika epätodennäköistähän tuo ois ollut, MUTTA KUINKAS OLLAKAAN, muutaman kuukauden päästä luin kolumnisti Hanna Jensenin kolumnia Kotivinkistä ja hän kertoi siinä miten ystävänsä oli käynyt " trendikkäällä mieskampaajalla" ja pyytänyt uutta mallia, johon kampaaja oli vastannut tuon edellisen lainin ja tämä hänen ystävänsä oli häveliäästi potkinut Nordean kulkupassia syvemmälle laukkuunsa...:):)

Että TODELLAKIN kannattaa varoa sanojaan:)!

Vierailija
14/15 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kans ihan varma että odottaa vauvaa, kun itse odotan niin tuli jossakin vaiheessa puhetta odottamisesta. Meinasin ihan oikeasti kysyä että koskas sä saat vauvan, mutta onneks puhe ajautui sitten jotenkin synnytyksen jälkeisiin kiloihin. Hän kertoi että tällä hetkellä laihiksella. Sen lapsi oli yli 1v. Hän ei siis ollut raskaana.

Vierailija:

" Milloin toi sun vauva syntyy?" Kampaaja ei ollut raskaana.

Ei ole äitini koskaan kehdannut takaisin ko. kampaamoon.

Vierailija
15/15 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Siis hän itse pyysi arvaamaan, en nyt muuten olisi moista laukonut)