Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkuraskauden ultraäänitutkimus Tampereella!

18.03.2008 |

Tiedustelin hintoja Mehiläisestä ja Koskiklinikalta, niin kelan vähennyksen jälkeen maksettavaksi tulisi 110-120 euroa. Olen vastikään paikkakunnalle muuttanyt ja tiedustelisin olisiko kellään tietoa missä muualla voisi käydä edullisemmin? Tuntuu aika kalliilta kun esim. Oulussa 40-70 euroa sama käynti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis itse kävin AVA-klinikalla, mutta olen muutenkin ollut siellä hoidoissa, joten en tiedä miten kireät aikataulut heillä on muiden ultrille. Joka tapauksessa ultrasta itselle maksettavaksi jäänyt hinta on ollut 74¿.

Vierailija
2/7 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla maksoi viime viikolla varhaisultra käynti 189 euroa yksityisellä. Tosin kel korvaa siitä jokusen kympin mutta aika tyyristä oli, senkin takia että ultra oli aivan hyödytön sillä mitään ei silloin vielä näkynyt. Tänään kävin sitten ihan terveyskeskuksessa ultrassa, halvemmaksi tuli ja oli mukavammat lääkärit...:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuraskauden ultralle jäi muistaakseni Kelan korvausten jälkeen hinnaksi n. 80e. Ei valittamista palvelussa.

Vierailija
4/7 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä vastanneille!:)

Vierailija
5/7 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kahdessa raskaudessa käynyt alkuraskauden ultrassa Väestöliitolla (on lapsettomuusklinikka, mutta tekevät myös raskauden ajan ultria) TAYSin vieressä FinnMedi1:ssä.

Palvelu oli ystävällistä, ajat sai joustavasti ja hintaa jäi kelakorvauksen jälkeen muistaakseni 53e. Esikoista odottaessani kävin samassa paikassa myös nt-ultrassa, eikä hinta ollut sen kalliimpi. (=

Vierailija
6/7 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kanssa väestöliitolla varhaisultrassa ja tänään juuri tuli kelan päätös:) Maksettavaa jäi itselle 70e, pikku raha mielenrauhasta:)

Vierailija
7/7 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa vastaan Tommi Vimpeli (hänhän ultraa myös keskusäitiysneuvolassa). Alkuraskauden ultra maksoi Kela-korvauksen jälkeen 67,50 euroa.

Bonuksena " jatkot" sovitaan keskusäitiysneuvolaan :) Meillä on ollut yksi ongelmaraskaus ja se oli Vimpelin mielestä syy ottaa kontrollikäynti sinne keskusäitiysneuvolaan, jossa hän sitten teki 3d-ultran. Olin todella tyytyväinen :)

Fuulis 15+6