Miksi kukaan parisuhteessa oleva nainen tekisi abortin
Kommentit (10)
terveydelliset syyt eli reilu ylipaino. tässä riittävästi syitä mulle jos ehkäisy pettäisi
suostuisi ottamaan lapsen hoitoa kokonaan omalle kontolleen
Mies olisi samaa mieltä. Lapsiluku on täynnä, ja jos lisää tulisi, se voisi olla suhteemme loppu. Emme yksinkertaisesti jaksaisi.
Ainoastaanko nainen HALUAA lapsia? :)) Tää on kyllä kaunis ajatus!
Minä en synnyttäisi lasta jos en sitä itse haluaisi. Jos mieheni haluaisi ja minä sanon että lapsiluku on tässä niin kyllä se on tässä. Sama oikeus miehellä: jos ei halua lasta niin ei hankita sitä.
nainen saa tehdä lopullisen päätöksen? Miksi miehellä ei ole oikeutta syntymättömään lapseensa?
Eli vaikka olenkin onnellisesti naimisissa, mutta jos minut raiskaisi vaikka joku eteläisemman kansakunnan edustaja ja sen jälkeen toteaisin olevani raskaana en todellakaan jäisi odottelemaan tätä " rakkauden hedelmää"
Mutta muuten tekisin vain jos minun terveys olisi todella uhattuna johtuen raskaudesta. Tai jos lapsen todettaisi olevan vaikeasti vammainen.
Sitten kun mies on raskaana ja synnyttää, hän saa päättää itse.
Mieheni sairastui syöpään 3v sitten. hoidoissa säteilytettiin ja sanottiin, että lapset on sitten tehty, onneksi meillä on jo 4 tervettä lasta. Hoito keski 8 kk.
Kun kaikki sanoivat, että lapsia ei enää voi tulla, jätimme ehkäisyn pois. Ja hups heijaa, syksyllä oli niin huipelo olo aamuisin, että tein epäuskoisena raskaustestin, plussasi.
Siitä kerroin toki miehelleni ja sitten lääkärille. Ja siellä oli yksimielinen ratkaisu että abortoidaan, koska 95% todennäköisyydellä lapsella on kehityksellisiä vaurioita.
Mutta tuosta oppi sen, että pillerit tulivat taas mukaan kuvioihin, ensi kesänä tosin menen operaatioon, jonka jälkeen ei tarvitse vahinkoja pelätä.
tekisin abortin mitä luultavammin. Esikoinen on 6kk ja vaikka on ns. helppo lapsi, ei minun pää eikä kroppa kestäisi uutta raskautta. Mies olisi varmastikin samaa mieltä.
Miehenikin saattaisi olla samaa mieltä. En minäkään ole mikään synnytyskone, joka toisten toiveista tekee lapsia.