Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

missä myydä kätetyt reimatecit?

18.03.2008 |

hei,

vähän ihmettelen...mistä ihmiset nykyään ostaa reimatecit ja muut haalarit käytettyinä? minulla kolmet käytetyt tecit..laitoin viikko sitten vauvapalstalle myyntiin, mutta kukaan ei ole edes ottanut yhteyttä! hintaa pyysin 15-30 euroa (muistaakseni), 15 e oli kahdella käytetty, vähän karheumaa, 25 E oli myös kahdella käytetty mutta vauvoina, jolloin ei käytännössä kulunut, ja 30 e oli vauvahaalari jota käytetty vain yhdellä ja siis vaunujen sisällä...haalareiden koot vauva 98 cm ja kaksi muuta 74 cm.

samoin laitoin myyntiin bb:n rintarepun mutta sitäkään ei ole kyselty..minusta ei ainakaan hintapolitiikasta kiinni?

pitääkö mennä laittamaan ilmoitus siis huutonettiin??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kysyntä on kyllä aika kovaa ja hinnatkin nousee varmasti.

Vierailija
2/9 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ilman muuta haalarit myyntiin huutonettiin, tuolla vauvan palstalla ei kauppa käy ollenkaan. Pari kertaa on siellä ollut ilmoitus ja jos joku on tavaraa kysellytkin, niin eipä ole ostaja myyjän vaivannäön ja kuvien laiton jälkeen vaivautunut vastaamaan edes että ei kiitos. Todella huono maku jäänyt koko palstasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myin juuri oman yhdellä lapselle olleen reimatec välikausihaalarin ja reimatecin välikausihatun 45e hintaan pois.

Kannattaa käydä ensin vaikka kurkkimassa mitä ihmiset ovat huutaneet, mihin hintaan kaupataan jne.. Niin itse katselen minkä hinnan laitan tuotteeseen, toki tuotteet kunto vaikuttaa.

Ja ehdottomasti valokuvat ilmoituksessa sekä rehellinen kuvaus tuotteesta.

Vierailija
4/9 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole myynyt siellä mitään, mutta ostanut kylläkin. On mielestäni hyvä palsta mm. siksi, koska siinä saa laitettua myyjälle myös yv:tä.

Vierailija
5/9 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myynyt siellä paljon 0-5-vuotiaan vaatteita hyvällä menestyksellä. Nyt en tosin vähään aikaan mitään.

Ja ostanutkin olen, useammat rattaat on vauvan netin kautta hankittu.

Vierailija
6/9 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko noi minkä värisiä? jos tytölle sopivia niin olisin kiinnostunut

Vierailija
7/9 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laittanut tänne osto ja myynti palstalle ties kuinka monta ilmoitusta. Luulisin että esim römer baby safe plus turvakaukalolle olisi ollut kysyntää, mutta höpsistä. Ei yhtään kyselyä!!!! Ja kaukalo todella erinomaisessa kunnossa. Joitsatkin tuli kyselyita, mutta kuvan lähetettyäni en ole saanut mitään vastausta :(

Itse ajattelin mennä myymään huhtikuussa mll:n kirpparille vaatteita ja tavaroita. En jaksa laittaa huutonettiin ja sitten postitella ja mahdollisesti ottaa palautuksia vastaan ja aloittaa alusta... AP: Olisiko sulla mahdollista mennä johonkin vastaavaan tapahtumaan??

Vierailija
8/9 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo 98cm puku, käykö tytölle? Oisko sulla joku anonyymi mailiosoite, omani kun nimellä..

Vierailija
9/9 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tarvetta pojan puvulle. Saisinkohan kuvia ja tarkempaa kuvausta spostiin noorava1@suomi24.fi. Kiitos