Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pikkusuolaista synttäreille

17.03.2008 |

3 v -synttäreille pitäisi leipoa jotain suolaista myös. Nyt ei vain tule yhtään ideaa mieleen, enkä löytänyt mieleisiä hakemallakaan. Voitaikinaleivonnaiset ei inspiroi, kun niistä tulee armoton sotku syödessä, kun hajoavat käsiin. Mielelläni leipoisin aiemmin ja pakastaisin. Saisinko ideoita? Kiitos etukäteen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on helppoja tehdä ja voi tehdä ajoissa pakastimeen valmiiksi...

Vierailija
2/5 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein synttäreille juustopannarin ja tonnikalapannarin. Kaikki meni, enkä itse ehtinyt maistaakaan. Ilmeisesti oli hyvää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä itse ihan tavallista pannaria, kun lapset tykkäävät, mutta tuntui, että jotain siitä puuttuu. Mutta tuo suolainen pannari on mahtava idea. Ainakin omat tykkäävät aina, kun teen. Niitä teen juhlille. Kiitos ideasta!

PS: Kiitos myös minipizzavinkistä. Olin unohtanut tyystin niiden olemassaolon. Laitetaanpa korvan taakse seuraavia juhlia varten.

Vierailija
4/5 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sille tonnikala jutulle. tarttis jo pian alkaa tekee ku synttärit on jo ovella. olisin kiitollinen ohjeista

Vierailija
5/5 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan peruspannarin ohje:

6 dl maitoa

3 kanamunaa

3 dl vehnäjauhoja

1/2 tl suolaa

loraus sulaa margariinia

Muista antaa taikinan turvota 20-30 min. Kaadat sitten pellille ja siihen päälle kinkkua, tonnikalaa, paprikaa, juustoa tms. Uuniin 200 astetta noin 30 min.