Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unissakävelyäkö, lapsi kohta 4-vuotias??

17.03.2008 |

Äsken, olin menossa nukkumaan kun seinän takaa kuului ähinää.

Olin olohuoneessa kun lapsen huoneen ovi aukesi ja tyttö seisoi siinä ovella. Sanoi että haluaa tulla katsomaan mun kanssa, katsomaan mitä??

Ei vastannut.

Alkoi tärisemään, kysyin mikä on, ei vastausta, kysyin onko kylmä, ei vastausta.

Peittelin sänkyyn, n.30s oli unessa.

Mikäköhän oli??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin just lauantaina yhdellä luennolla, jossa sivumennen mainittiin myös unissakävely; liittyiköhän se lapsen todella vilkkaaseen mielikuvitukseen...Ihan sata varma en ole, muttei kuitenkaan ollut mihinkään" pahaan" asiaan liittyvä. Joka tapauksessa tärkeää on ettei lasta herätä, vaan ohjaa takaisin sänkyyn ja pitää turvallisuudesta huolen.

Googleta ihmeessä " unissakävely lapset" tai jotain muuta vastaavaa; löydät varmasti paljon tietoa.

Vierailija
2/2 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ketään jolla on on unissakävelevä/unissakäveleviä lapsia?

Eilen jotenkin säikähdin niin kovin et hirveet " varotoimet" , esim. astianpesukoneen luukku kiinni (sisällä veitsiä) parvekkeen molemmat ovet lukkoon (näinkin sit unta yöllä että lapsi oli kävellyt unissaan parvekkeelle ja vasta aamulla löydettiin sieltä :(, joo, herkästi tulee kaikki uniin), sakset pidemmälle pöydällä jne jne.

Viime yönä tuo toistui vielä kirjoituksen jälkeen, ei taaskaan järkisyytä miksi oli ovella jo kun menin katsomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla