Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uusi mies ja en tiedä miten ottaa puheeksi..

Vierailija
16.03.2008 |

..laihduttaminen. Mies on kioskiruuan ystävä ja tullut kahden vuoden sinkkuuden aikana n. 25kg ylimääräistä. Itsekin olen pari kg ylipainoinen, mutta miehellä on todellinen tynnyrimaha. Ei maha haittaisi, mutta nyt sitä on tosi paljon vyön päällä. Tanssii tähtien kanssa -ohjelman Antti on tosi hoikka poika häneen verrattuna. Kelpaisi mulle Antin kropalla + 10kg varustettu mies.

Tykkään uudesta miehestä tosi kovin, en ole pinnallinen, eikä esim. ne isot punaiset syntymämerkit häiritse. Mutta kun hän ei oikein jaksa puuskuttamatta olla postia hakiessa tai muutakaan.

Hyviä ideoita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siin olis varmaakin jo aika paljon, ei sitä kait tartte vihjailla (ottaa itteensä!?) mut yhessä liikkumaan vaan..

Vierailija
2/7 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voithan ehdottaa että aloittaisitte yhdessä jonkin harrastuksen.. Ja sitten vaikka sanomalla, että miten olis, aloitetaanko yhdessä laihis? Tai jotain? Menee vaan helposti nalkuttamiseksi jos alkaa vihjailevasti puhumaan (miehet ei vihjeitä tajuu).. sano suoraan kerran, kaksi ja se siitä. vaikka että olet huolissasi miehen kunnosta ja elinajanodotteesta noilla elintapatottumuksilla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelyrektiä, terveellistä ruokaa, ehkä joku sulkapallo tai joku muu peli mitä voitte yhdessä pelata.

pyydä häntä tsemppipariksi, että laihdutatte yhdessä tms.

ja ihan ihmisestä riippuu, mutta voihan sitä läväyttää esiin huolen terveydestä ym.

Vierailija
4/7 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottaisit yhteistä laihdutusprojektia, jos sullakin on vähän ylimääräistä. Et siis sanoisi miestä lihavaksi suoraan, vaan että jospa koitettaisiin yhdessä vähän täpistäytyä, vaikka terveydellisistä syistä tms. Tai ehdota jotain uutta, yhteistä liikunnallista harrastusta, jospa se kannustaisi muuttamaan ruokavaliotakin

Vierailija:

..laihduttaminen. Mies on kioskiruuan ystävä ja tullut kahden vuoden sinkkuuden aikana n. 25kg ylimääräistä. Itsekin olen pari kg ylipainoinen, mutta miehellä on todellinen tynnyrimaha. Ei maha haittaisi, mutta nyt sitä on tosi paljon vyön päällä. Tanssii tähtien kanssa -ohjelman Antti on tosi hoikka poika häneen verrattuna. Kelpaisi mulle Antin kropalla + 10kg varustettu mies.

Tykkään uudesta miehestä tosi kovin, en ole pinnallinen, eikä esim. ne isot punaiset syntymämerkit häiritse. Mutta kun hän ei oikein jaksa puuskuttamatta olla postia hakiessa tai muutakaan.

Hyviä ideoita?

Vierailija
5/7 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies ei tule tanssimaan.

ap

Vierailija
6/7 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös hauskaakin eikä mies epäile, että yrität laihduttaa sitä!

Vierailija
7/7 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. tuosta huonokuntoisuudesta, verenpaineesta tai muusta?

Vaikeata varmasti sanoa mitään, jos ette ole olleet yhdessä kauan.

Ehkä voisit valita hyvän hetken ja sanoa, että olet vähän huolestunut tuosta ylipainosta, sano että olet huomannut, että se hengästyy helposti, ja olisiko hyvä idea laittaa kevyttä ruokaa. Voi olla, että se olisi kiitollinen avusta, etenkin jos ei laita ruokaa itse. Tai jos on rasvaisen ruoan ystävä, niin laita sille kevyt versio, ja näytä että se voi olla ihan yhtä hyvää.

Yritä tehdä jotain liikunnallista, vaikka se olisikin vain pihan laittoa, tai kauppaan kävelyä tai hyötyliikuntaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän