Kampaajat, mikä h***tti siinä on, että teidän on pakko leikata pää klaniksi?
Olin eilen kampaajalla ja sanoin varmaan kolmesti, että jätäthän sen verran mittaa että saan tämän vielä kiinni tarvittaessa. Mulla ei todellakaan ole joka aamu aikaa seistä tätä föönaamassa jotta näyttäisi ookoolta joten ponnarioptio on erittäin oleellinen. Juu juu. Lopputuloksena takaa erittäin voimakkaasti kerrostettu, eteenpäin pitenevä malli ja kampaajan kommentti: " Saat sä tämän vielä jotenkuten kiinni." Joo niin saan, jos kaikella voimalla kiskon, saan naurettavan näköisen siansaparon tuonne taakse.
Ihanaa, saan taas kasvattaa tätä puoli vuotta ennen kuin pääsen lähellekään ponnaripituutta. Saakelin saakeli!
Voisitteko siis kertoa, MIKÄ teidät saa toimimaan asiakkaan tahdon vastaisesti?
Kommentit (7)
Kai mulla on oikeus olettaa tulleeni ymmärretyksi, jos mulle vastataan juu juu joka kerta. Ja kyllä sanoinkin, että nyt meillä tuli kyllä näkemysero, koska kiinnihän tätä ei enää saa. Vastaukseksi kuulin, että kyllähän se jotenkin ponnarille saadaan tarvittaessa.
Sanokaa, miten katson peiliin? Mitä olisi pitänyt tehdä toisin, jotta vika ei olisi mun?
Se on kyllä sanomattakin selvää, että oli viimeinen kerta tuon kampaajan käsittelyssä.
ap
Mulle kävi kans viimeksi niin, että kun olin pitkien hiusteni latvoja tasauttamassa ja kampaaja kysyi, että paljonko saa ottaa ja sanoin että joku 5cm ei yli kymmentä missään nimessä, kun kasvatan edelleen hiuksiani pidemmiksi. No 20cm lähti käveleen..
Nyt tietysti aletaan selvittelemään, että mikä pakko sun oli muuttaa =D
ap
Ovatko jotkut asiakkaat sellaisia, että niiden naama ärsyttää, vaikkeivät ole asiakkaina mitenkään hankalia? Siis olen kai sellainen " sinähän et minua käske, minä leikkaan miten minä haluan" -tyyppi, olen päätellyt. Kun pyydän nätisti, että ei paljon, vähän vain tasaat, niin pisin hius on sen jälkeen suunnilleen 5 cm. Näistä ne av:n kammoamat kananperselookit tulevat :-)
Nyt löysin parturin, joka kuuntelee toiveitani.
Lasten hiuksissa olen ihmetellyt samaa. Kun sanon, että edestä vain ihan vähän, niin että ei silmillä roiku, niin hups, tukka nousee ainakin puoleenväliin kulmakarvoja ja hiusrajaa. Tai siis näyttää vielä ok siinä kosteana parturin tuolissa, mutta kuivuttuaan nousee. Ei luulisi parturille olevan uusi asia, että otsatukka on kosteana, kammalla " venytettynä" eri pituinen kuin kuivana. Juu, näistä pitäisi valittaa parturille, mutta minä nössöhän vain vaihdan parturia.
Itse en olisi todellakaan suostunut maksamaan täyttä hintaa tuollaisesta mokasta!