Seurustelisitteko tällaisen 40-vuotiaan miehen kanssa? Mies ollut
sellainen ikuinen opiselija kunnes nelisen vuotta siiten perusti kaverinsa kanssa yriyksen, joka ei menestynyt vaan meni juuri konkurssiin. Muuta työkokemusta ei juuri ole ja syy yrityksen perustamiseen olikin se ettei saanut työkokemusta. Vanhemmat suht varakkaita ja elättäneet poikaansa. Mies ei ole ollut avo- tai avioliitossa. Vaikuttaa ihan mukavalta mitä olen tavannut häntä. Hänellä on myös 10-vuotias poika, jota tapaa ehjä n kerran vuodessa. Nyt siis tämä mies olisi ilmeisesti kiinnostunut minusta. Nuo tausta tiedot olen kuulut miehen kaverilta.
Kommentit (5)
Kannattaa parit kerrat treffata, ja kuulostella miten toivoton tapaus on. Myös sängyssä kannattaa testata.
Kysymys kuului, että seurustelisitko tälläisen 40-v:n kanssa. Ja tietenkin vastaan tällä hetkellä, että en.
En pidä itseäni 10 vuotta vanhemmista miehistä. En etsi isää.
Oman ikäinen +- 2-3 vuotta on ok. -5-
Vositko hieman perustella? Se, että minä en pidä itseäni vanhemmista miehistä ei mielstäni tee minusta näköpiiritöntä. Mitä sitten ikinä sillä mahdatkaan tarkoittaa. -5-
Tuohon ikään mennessä jos ei ole minkäänlaista ammattia tai työkokemusta niin kertoo paljon. Samasta asiasta kertoo myöskin se, että ei tapaa poikaansa kuin kerran vuodessa ja että ei ole koskaan asunut kenenkään muun naisen kanssa saman katon alla kuin äitinsä.
Vastuuntunnoton, kykenemätön sitoutumaan mihinkään pitemmäksi aikaa. Kuka sellaisen " miehen" tahtoo?
eihän tuo ole oppinut itseänsä elättämään