Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ketään mutta joka ois huono sängyssä muttei aio tehdä asialle yhtään mitään?

Vierailija
16.03.2008 |

kerroin minun ystävättärelleni että olen tosi huono petipuuhissa, niin hän sanoi että etkä ole, älä puhu pötyä jne. Mistä hän se muka tietäisi, enhän minä hänen kanssaan harrasta seksiä. Siis onko muka pakko olla joku naarastiikeri sängyssä?

Mutta kertakaikkkiaan en pidä suu ankä anaaliseksistä, ja minun likvido (vai mikä se nyt onkaan) on todella matala. Voisin elää ilman seksiä loppuikäni.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lipidosi ei vaikuta olevan kaksinen. Sain hyvät naurut!

Vierailija
2/4 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta arvasinhan, naiset on nykypäivänä niin aivopesty miellytämään miestään sängyssä ja jokapaikassa hoetaan seksin tärkeyttä parisuhteessa ja jumallisuutta että jokainen kauhistuu tälläsiä puheita.

hehe. ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvä, aktiivinen seksielämä on muutakin kuin anaalia ja suihinottoa, usko pois. Molempia osapuolia tyydyttävä seksielämä on yksi toimivan parisuhteen kulmakivistä - näin ainakin sen itse koen. " Hyväksi" on mahdollista oppia ja opetella, mutta asenne seksiin on ennen kaikkea on korvien välissä.

Vierailija
4/4 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei halua petipuuhissa minun tekevän hänelle mitään, vaan hän nauttii siitä että mä nautin. Olen siis hyvillä mielin " huono" sängyssä. Mies on kyllä aivan loistava niissä hommissa, en ole kenenkään muun kanssa saanut niin valtavia orgasmeja, en edes tiennyt että sellaisia voi saada. Ja mies todella tekee kaikkensa että mä nautin eikä jätä puolitiehen, niinkuin esim. exä teki.