Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yksinäistä hommaa..

15.03.2008 |

Onko muilla ollut tuntemuksia että raskausaika olisi vähän yksinäistä ja tylsää..?Luulin että odotus aika on yhtä ihanuutta, mutta ei todellakaan. Tuntuu että on maailman tylsin ihminen kun kieltäytyy monista menoista(esim baarit ja kuppilat) kun ei kertakaikkiaan jaksa selvinpäin katsella humalaisia.

En tiedä onko se vaan oma ystäväpiirini joille maistuu paljon, mutta tuntuu että joka asiaan liittyy jollain tavalla alkoholin otto. Kerrassaan tympii.

Sitten vielä nämä mielialan vaihtelut tekevät omasta ja puolison elämästä hankalaa, ei haluaisi olla aina se joka kärttyilee ja on ilonpilaaja. Toivottavasti tämä ailahtelu on ohi menevää.

Onneksi on muutama mamma kaveri jolle saa purkaa näitä tuntemuksia..=)

Onko teillä muilla mitään samanlaisia tuntemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kuules ihan samaa:)ei mitenkään mukavaa.. mitään ei jaksais eikä oikeen kiinnostaiskaan..

ja mieli muuttuu joka puolen tunnin välein;D Ei tämä odotus ole niin helppoo nuille miehillekään, ainakaan mun:)mutta suht kärsivällisesti se on jaksanu mua kahtoa:)mutta olen samaa mieltä ettei tää mitään naisen elämän ihaninta aikaa ole:) mutta koitetaan jaksaaa..

Hyviä vointeja sulle

Simppu rv 6+4?

Vierailija
2/3 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut enää kutsuja kuin tupperwarekutsuille : /

Mutta onneksi mieheni oli hyvinkin mukana odouksessa eikä hänkään enää lähtenyt baarikierroksille kavereiden kanssa kuten enne raskauttani yhdessä (ja erikseen) menimme.

Elämä muuttui, mutta parempaan : ) Huomaat vauvan syntymän jälkeen että ystäväpiirisi tuplaantuu ja nimeenomaan lapsiperheistä : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tämä naisena oleminen aina helppoa ole=)

Tsemppiä teille muillekkin ja jaksamisia!

Pilvi ja Tiitiäinen 18+2