Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sitä, että lapset ovat mahdollisimman usein yötä pois kotoa, ihannoidaan?

Vierailija
15.03.2008 |

Meillä lapset on aina kotona, kun ei ole mitään yökyläpaikkoja, joten en muusta tiedä. Mitä hienoa siinä on, että jo vauvasta lähtien lapset ovat milloin missäkin öitä hoidossa. Mistä lapseni (ja minä itsekin) olemme jääneet paitsi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä olet ilmeisesti sellainen tyyppi jonka mielestä on vaan ei koskaan tai mahdollsimman usein. Sillä välillä ei tietenkään ole mitään.

Vierailija
2/6 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kyllä kelpaisi joskus vapaa viikonloppu. Kymmenen vuotta ja pari kertaa lapset olleet hoidossa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kuukaudessa tai kahdessa yökylässä miehen siskolla. En usko, että olet jäänyt mistään paitsi mikäli et kaipaa muuta. Itse haluan välillä lähteä ulos ystäviemme ja mieheni kanssa. Ja mikä ettei kun on olemassa paikka, jossa poika tykkää älyttömästi olla. Itse olen vielä kotona, joten enemmän silti vietämme aikaa yhdessä kuin esimerkiksi hoidossa olevat lapset..

Kukin tyylillään

Vierailija
4/6 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yökylään 1-vuotta tullessa mittariin. Itse minua ei viety mihinkään ja olin ihan äidissäni kiinni, en uskaltanut vanhempanakaan mennä yökylään mihinkään kun en ollut siihen tottunut.... ala-asteella se o li tosi noloa minulle ja ajatuskin kotoa pois lähtemisestä ahdisti...en halua lapselleni samallaista nuoruutta ja h än onkin aivan toisenlainen kuin minä pienenä.

Vierailija
5/6 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän siinä ihanteellista on. Meidän lapsi on yökylässä ehkä kerran kuukaudessa - kahdessa kuukaudessa. Isovanhemmilla, kummeilla... Lapsen on hyvä tutustua koko sukuun.

Vierailija
6/6 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen en kertaakaan ollut erossa vanhemmistani ja hyvin meni silti. Eivät kaikki roiku vanhemmissaan. Voi käydä jopa päinvastoin, että kasvaakin hyvin rohkeaksi, kun ei joudu " liian" aikaisin eroon vanhemmistaan.

Päinvastoin oli serkkuni laita. Hän meni päivähoitoon jo 1 v iässä, mutta ei nukkunut öitä edes omassa huoneessaan kuin joskus 10 v täytettyään, puhumattakaan yökyläilyistä.